Dejtingtråden del 37

Ibland tycker jag du är lite väl hård mot dig själv. ♥️
Jag tyckte det var ett lysande exempel på att du faktiskt drar gränser!
Du beställde pizza när du var hungrig även om han inte kommit, och du sa åt honom att gå när du var trött.

Nästa gång kanske du drar gränsen ännu tidigare och ber honom stanna hemma för att han inte passar in i schemat för din mat-och sovklocka.
Men på inget sätt var det en dålig gränsdragning igår 💪🏼⭐

Tack ❤️ det finns absolut förbättringspotential. Så trött på vara en peoplepleaser hela tiden.

Ju mer jag tänker på gårdagen desto mer irriterad blir jag. Gah.

Känner mig i övrigt allmänt låg över hela dejtingsituationen, att det är så himla svårt att träffa en vettig person. Jag trivs gott i mitt eget sällskap, men jag saknar en partner 😞
 
Kattkillen har inte hört av sig på över en veckan nu efter huvudvärken.
Ghostad igen? 😂 Jag orkar nog inte med han..

Gemensam nämnare för merparten av de jag skriver med är att de frågar inte så mycket om mig o mitt? Vi skriver mest om deras.
Återkommande frågor är ”vad gör du?” Men de blir knappt aldrig att de frågar mer sen?
Så jävla less på män som är självcentrerade.
Jag känner så väl igen det.
 
Funderar lite på om jag ska lägga ner projektet ”dejta” fram till hösten för att istället lägga energin på att bli klar med uppsats, övriga kurser och få ordning på motionsrutinerna.

Ligga får jag ju ändå om än en aning oregelbundet och oförutsägbart. Men tydligen ”exklusivt” om jag slutar dejta/testligga 🤷‍♀️

(Den mentala energin räcker tydligen inte till så många projekt samtidigt längre.)
 
Laddade ner Hinge på test, och klart mycket större andel intressant människor och färre vänster-swipes! Dyrare än tinder för att få till lite fler funktioner, men ska nog ge det en månad när utbudet kändes mer intressant 😃
Jag provar Hinge nu och det verkar funka första två veckorna, men efter det har det varit komplett stendött. Inte en enda like.
 
Gratis. Jag är inte tillräckligt intresserad av att dejta för att det ska vinna över snålheten. Men jag föredrar Hinges upplägg framför Tinder, lite mindre bildfokus
Ja, hittills gillar jag det! Lite skumt att inte ha någon profiltext alls, men intressant med frågorna man ska besvara :)
 
Tänkte på en sak igår, han nämnde ex typ 4 gånger 😅
När vi prata om strömsholm t.ex "där jobbar ett ex till mig" sen var de inte så mycket mer med de men sen prata vi om nått annat "där jobbade ett ex till mig" och sen igen.
Det var lite speciellt, inget jag varit med om innan. Blev ju inte så mycket mer än ett konstaterande i en konversation om typ veterinärer. Så ja, skumt
 
Tänkte på en sak igår, han nämnde ex typ 4 gånger 😅
När vi prata om strömsholm t.ex "där jobbar ett ex till mig" sen var de inte så mycket mer med de men sen prata vi om nått annat "där jobbade ett ex till mig" och sen igen.
Det var lite speciellt, inget jag varit med om innan. Blev ju inte så mycket mer än ett konstaterande i en konversation om typ veterinärer. Så ja, skumt
Kan tycka det beror lite på HUR de nämner sina ex, som mansbebisen som konstant var negativ till sina. Han frågade tex första gången vi pratade hur jag skötte min ekonomi "för mitt ex var sjukt slarvig och slösade pengar" någon annan gång nämnde han att han varit utsatt för fysisk misshandel av ett ex.
Den röda tråden var att alla hans ex hade varit hemska människor. Vilket blev första 🚩
 
I helgen blev det middag och övernattning hos elkillen. Jag gillar honom mer och mer trots att han är lite knorkig (hittar inget bättre ord :rofl:)
Sexet är bra men udda, inte på ett kinky sätt, bara.....udda....utan att gå in på detaljer :o
Han kan inte laga mat :rofl: och han har stökigt hemma. Men det är saker jag kan leva med, är inte så ordentlig själv (men jag är bra på matlagning)
 
Tänkte på en sak igår, han nämnde ex typ 4 gånger 😅
När vi prata om strömsholm t.ex "där jobbar ett ex till mig" sen var de inte så mycket mer med de men sen prata vi om nått annat "där jobbade ett ex till mig" och sen igen.
Det var lite speciellt, inget jag varit med om innan. Blev ju inte så mycket mer än ett konstaterande i en konversation om typ veterinärer. Så ja, skumt
Vad är det skumma? Tänker att har man en bra relation med sitt/sina ex så är det väl rätt naturligt att de nämns i förbifarten?
 

Liknande trådar

Relationer För att det är kul med uppdateringar och diskussioner även om man inte längre kvalar in i dejtingtråden.
2 3 4
Svar
71
· Visningar
8 720
Kläder & Bli fin Går det och hur? Jag gissar att det inte bara är att stoppa dem i symaskinen, men skulle vilja ta in dem under bysten och i midjan. Går...
Svar
5
· Visningar
419
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Jag har fått min skepsis mot ögonfransserum motbevisat och nu med mina långa ögonfransar undrar jag om det finns något liknande till...
Svar
13
· Visningar
662
Kropp & Själ Äntligen har jag provat hårdtvålsschampo och jag är frälst, det löddrar supermycket och hårbottnen är betydligt mindre torr. Samt...
Svar
17
· Visningar
574
Senast: Krystalline
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp