Dejtingtråden del 37

Första (och enda) matchningen på hinge känns lovande så här långt 👍 Samtalet flyter på riktigt bra, och vi kom in på lite känsligare grejer idag vilket han hanterade toppen. Och när jag drog en gräns i ett samtalsämne så backade han direkt och berömde för att jag sa till 😊 Fortsätter det så här ska jag nog föreslå en dejt till helgen!
 
Funderar lite på om jag ska lägga ner projektet ”dejta” fram till hösten för att istället lägga energin på att bli klar med uppsats, övriga kurser och få ordning på motionsrutinerna.

Ligga får jag ju ändå om än en aning oregelbundet och oförutsägbart. Men tydligen ”exklusivt” om jag slutar dejta/testligga 🤷‍♀️

(Den mentala energin räcker tydligen inte till så många projekt samtidigt längre.)

Har nu tagit bort Tinder och ”loggat ut” från Facebook-dating. Ska ”bara” säga tack men nej tack till den jag träffade nu sist.

Det känns mkt mkt märkligt.

4s/H sade sist vi träffades att han inte vill att jag ligger med andra. Inte på ett ”ägande vis” utan mer som en önskan. Och det är helt nytt. Tidigare har han uppmuntrat det och så har vi pratat om det (ja kanske lite stört). Mitt svar att det är i så fall upp till honom att ”se till” att jag inte behöver leta efter någon annan. Vi får se hur det blir. Men det var ngt som var annorlunda sist. Kan inte riktigt sätta fingret på det. Men han har tydligen inte legat med ngn annan sedan i somras.

Min jobb-fru sade att hon ser fram emot inbjudan till bröllopet och kommer säga ”vad var det jag sade”. 😂🤣
 
Första (och enda) matchningen på hinge känns lovande så här långt 👍 Samtalet flyter på riktigt bra, och vi kom in på lite känsligare grejer idag vilket han hanterade toppen. Och när jag drog en gräns i ett samtalsämne så backade han direkt och berömde för att jag sa till 😊 Fortsätter det så här ska jag nog föreslå en dejt till helgen!
Frågade om en dejt, det blev världens missförstånd och sen tackade jag för mig 😂 Ut på jakt igen 🙈
 
Nu har jag väntat på uppdatering hela dagen! 😩😂

Förlåt 😂 ja, men det var mysigt, vi gick armkrok till bion, höll hand inne på bion och sen gick vi hem till mig. En fin kväll, han känns liksom hemma på nåt sätt, vi är väldigt lika, han är typ den manliga versionen av mig 😁

Vi ska ses imorgon igen, fara och grilla burgare till middag 😊 men det blir en snabb sväng pga hans jobb.
 
Missförstod han att du frågade om en dejt eller vad? 🙂
Nej, men hans svar var inte ett ja, utan ett i mina ögon ett undvikande ickesvar. Så när jag inte fick ett svar på frågan trots att jag upprepat mig, och han däremellan hade skrivit en kommentar som sänkte mina vibbar, så tackade jag för mig. Då förklarade han att hans ickesvar visst hade varit ett ja, men då var det liksom lite för sent.
Känner mig inte särskilt nedslagen. Trist med missförstånd, men hans kommentar däremellan gav ändå lite doft av rödflagg, så det var nog lika bra :)
 
Jag skrev ett sånt där sentimentalt sms till min före detta kk igår kväll, han som avslutade hastigt för ett år sedan. Han svarade... Så han kom förbi idag och hängde här i ett antal timmar. Det var mysigt och fint, men vi får väl se om det var en engångsföreteelse! Den andra personen jag träffar hänger i, vi diskuterar högt och lågt när vi träffas, senast diskuterade vi relationer och konflikthantering baserat på mönster man får med sig hemifrån med utgångspunkt i Första dejten(som jag inte sett). Jag gillar honom, och känns lagom att träffas en gång i veckan, och känns inte konstigt när han nämner sin fru, så det är ju bra😊.
 
Femte dejen i helgen med Elkillen.
Han kom och tittade när jag tävlade på ridskolan, sen åkte vi hem till mig och käkade.
Det känns bara bättre och bättre :love:
Jo, han fick även träffa min x-svärmor som också var där och kollade (om det var min ridning eller elkillen hon var mest intresserad kolla på är en annan fråga :rofl:)
 
Kattkillen har ghostat mig igen, inte hört nått på 2 veckor.

Instagramkillen har jag inte skrivit nått med sen vi gick en promenad. Jag är inte så sugen på nått mer än vänskap där så det gör inget att de rann ur sanden.

Sen har jag en bilkille som skrev till mig iom en grupp om bilar på fb. Så han har jag liksom inte börjat snacka med för att dejta men nu verkar han intresserad ändå. Skrev lite mer om förhållanden o så igår.
Han bor långt bort och jag vill inte flytta igen så det lär inte bli nått där heller.

En kompis skaffade Badoo häromdagen och tipsade om de. Men jag vetefan om jag orkar.
Har inte varit aktiv på någon dejtingsajt nu på mer än 2 månader. Det tar liksom energi bara de.

Ja, jag är inte ledsen eller så utan mest likgiltig till dejting :)
 
Kattkillen har ghostat mig igen, inte hört nått på 2 veckor.

Instagramkillen har jag inte skrivit nått med sen vi gick en promenad. Jag är inte så sugen på nått mer än vänskap där så det gör inget att de rann ur sanden.

Sen har jag en bilkille som skrev till mig iom en grupp om bilar på fb. Så han har jag liksom inte börjat snacka med för att dejta men nu verkar han intresserad ändå. Skrev lite mer om förhållanden o så igår.
Han bor långt bort och jag vill inte flytta igen så det lär inte bli nått där heller.

En kompis skaffade Badoo häromdagen och tipsade om de. Men jag vetefan om jag orkar.
Har inte varit aktiv på någon dejtingsajt nu på mer än 2 månader. Det tar liksom energi bara de.

Ja, jag är inte ledsen eller så utan mest likgiltig till dejting :)
Det kan ändra sig, jag har haft långa perioder när jag till och med loggade ut helt från dejting sajterna.
 
Har avslutat ”den andra”. Känner mig som värsta hemska människan. Men det skulle aldrig bli något ändå. Värre om jag hade dragit ut på det och låtit honom dra el från min central till min parkering som han var i full färd med att planera 🙈 (elektriker).
 
Hoppar in i tråden ibland, dvs läser ikapp minst 10-15 sidor varje gång :o:angel: Slås av hur impad jag blir av er, som ändå ger det en och tio chanser med dejting trots att det verkar florera mestadels stolpskott.

Själv har jag insett att de flesta män (är hetero, har ingen koll på kvinnor) är diskvalificerade intressemässigt eller upptagna, ofta bägge delar. De flesta som visar intresse för mig visar sig leva i relationer, och det är väl mysigt att tänka på mig medan de går hem till sina liv. Vad vet jag, det är oavsett inget för mig att investera intresse i. Det påverkar mig mest i form av att jag tappar tron på människor och relationer.

Är trött på att göra allt ensam. Samtidigt blir jag inte direkt sugen på relationer när jag hör om andras eller för den delen tänker på dessa män som visar intresse och sedan går hem till en partner (ofta mamman till deras barn). Jag är för introvert för att se mig i dejtingsvängen a la tinder och liknande. Är totalt ointresserad av kk, jag saknar en livspartner och "vän", inte sex. Så ptja... blir väl att fortsätta ensam helt enkelt. Är 40 och vill tackolov inte ha barn, hade känt mig oerhört stressad isåfall...
 

Liknande trådar

Relationer För att det är kul med uppdateringar och diskussioner även om man inte längre kvalar in i dejtingtråden.
2 3 4
Svar
71
· Visningar
8 618
Kläder & Bli fin Går det och hur? Jag gissar att det inte bara är att stoppa dem i symaskinen, men skulle vilja ta in dem under bysten och i midjan. Går...
Svar
5
· Visningar
408
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Jag har fått min skepsis mot ögonfransserum motbevisat och nu med mina långa ögonfransar undrar jag om det finns något liknande till...
Svar
3
· Visningar
322
Kropp & Själ Äntligen har jag provat hårdtvålsschampo och jag är frälst, det löddrar supermycket och hårbottnen är betydligt mindre torr. Samt...
Svar
17
· Visningar
569
Senast: Krystalline
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Svarstid kvarka?
  • Ridskoleryttare
  • Lön - hovslagare??

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp