Dejtingtråden del 37

Om jag fattat det rätt så är det en du varit intresserad av förut (haft ihop det med?) som nu fått veta att du dejtar MS? Och därför blir intresserad? Lite "man saknar inte kon förrän båset är tomt" känsla på det 🙃 och kanske en liten röd flagg tycker jag, men det kanske är jag.
Ja, så är det. Min bästa vän. Och jag håller med dig om rödflaggen.
 
Fortsätter skriva med Tindertjejen. Hon är gullig. Vi har pratat om att ses, det vill jag. Men lär väl bli efter helgerna. Vi har samma barnfria helg, bara det 😅

I mitt hjärta finns ju också någon annan, som kommer stanna där. Så är det bara. Men jag vet ju att det är på ett annat plan, och så får det vara.
 
Väldigt stilla på dejtingfronten här, skriver sporadiskt med några på HP
Har ju kvar långchatten på Tinder där vi skriver något varje dag.

Fick ett lååååångt meddelande av en snubbe på HP som kändes väldigt ctrC/ctrV där han ifrågasatte varför kvinnor på HP inte hade bättre presentationstexter. Iddes inte svara utan raderade konversationen :cool:
 
Väldigt stilla på dejtingfronten här, skriver sporadiskt med några på HP
Har ju kvar långchatten på Tinder där vi skriver något varje dag.

Fick ett lååååångt meddelande av en snubbe på HP som kändes väldigt ctrC/ctrV där han ifrågasatte varför kvinnor på HP inte hade bättre presentationstexter. Iddes inte svara utan raderade konversationen :cool:
Som att snubbar brukar ha särskilt bra presentationer 🤣🤣🤣
 
Jag blev nog lovebombad de luxe av MS. Som har svalnat avsevärt nu. Vilket känns helt okej.
Det var bara kul med uppmärksamheten och jag var ju inte ute efter något seriöst (fast rycktes med där när han var så väldigt entusiastisk). Orkar inte med det, inte med någon ny bekantskap iaf.
Min rödflagga ;) är ju som är min människa. Han finns där alltid, ställer alltid upp och jag vet inte hur jag klarat mig utan honom under det senaste ett och ett halvt året.

Efter att jag bestämde att vi vara skulle vara kompisar här i höstas (för att jag kände mer för honom än han för mig rent romantiskt) har faktiskt vårt förhållande djupat ännu mer och vi har kommit ännu närmre varandra.
Så för att vara rättvis mot honom så är det inte superkonstigt att han reagerat nu och att känslor mognat fram.
Vi hade ett väldigt bra samtal i söndags, om vad jag behöver och vad vi vill. Jag har blivit väldigt modig och är lite stolt över mig själv som snackar känslor, förväntningar och sexuella preferenser som ett proffs. Eller vore det kanske konstigare om man inte kommit dit mär man snart är 50? Jag är stolt över mig själv iaf.
Kanske blir det vi... Vi får se.
Vi älskar varandra i alla fall. Så mycket står klart.
Och om inte annat kan vi ju tända gnistan med spännande politiska diskussioner om (sam)livet blir tråkigt. Vi står på varsin sida av den politiska skalan... Men jag vet ju hur han är som person och mot andra människor. Det är en fin kille. Han kommer alltid att finnas i mitt och barnens liv.
Men jag tänker inte kompromissa för mycket med mig själv och bli olycklig på kuppen. Om vi inte kan matcha varandra får vi fortsätta på vänskapsbasis... dvs om jag får för lite bekräftelse och sex... :o.
 
Ska träffa H/KK på fredag, han påpekade att det ju är exakt ett år då (veckodag, datum är lördag).

Reprisen från i onsdags blir måndag, kanske tisdag. Verkar chill med att det finns KK så länge inget annat är överenskommet (eller förhoppningvis överflödigt 😎🤓😋 ), vi pratade om det.

Det finns en risk att deras barn går på samma förskola 😅 Men inte lika gamla.
 
Separerade i somras och är rätt nöjd med att vara själv. Jag och min lilla katt och så hästen såklart. Inte så sugen på dejt överlag, men det är kul att läsa i tråden!

Har svårt att se att jag skulle lyckas frigöra tid eller ork till något slags dejtingliv. Får nog satsa på crazy cat lady istället😅🤣
 

Liknande trådar

Relationer För att det är kul med uppdateringar och diskussioner även om man inte längre kvalar in i dejtingtråden.
2 3 4
Svar
71
· Visningar
8 560
Kläder & Bli fin Går det och hur? Jag gissar att det inte bara är att stoppa dem i symaskinen, men skulle vilja ta in dem under bysten och i midjan. Går...
Svar
5
· Visningar
401
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Äntligen har jag provat hårdtvålsschampo och jag är frälst, det löddrar supermycket och hårbottnen är betydligt mindre torr. Samt...
Svar
17
· Visningar
560
Senast: Krystalline
·
Hemmet För att få veckorna att flyta på smidigt så söker vi en whiteboardtavla som veckoplanerare. Den behöver ha veckodagarna uppradade och...
Svar
9
· Visningar
778
Senast: Guldaskig
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp