Bukefalos 28 Ă„r!

DejtingtrÄden del 37

Jag har ingen aning 😆
Vi har semester v.29 - 32 sÄ förhoppningsvis Àr det aningens varmare dÄ.
Eller sĂ„ regnar det jĂ€mt, dĂ„ slipper jag undan 😁
Aha, jag tĂ€nkte att ni skulle göra det nu. 🙈 DĂ„ Ă€r det förhoppningsvis inte alltför kallt i alla fall, Ă€ven om det Ă€r Sverige. :D
 
Vad fint, @pepp. Även jag Ă€r glad för din skull :heart .

NÀhÀ. Det blev inget med den senaste heller. Inget att deppa ihop för, men sÄklart lite nedslÄende nÀr mÀnnen vill trÀffas igen och verkar superpositiva och sedan backar, tvÄ stycken efter dejt nr. 3... Jag kanske inte har en sÄdan slÄende personlighet som jag sjÀlv tror :cool: .
SkÀmt Äsido. Klart att det ska kÀnnas rÀtt och att det finns nÄgon som gillar mig för den jag Àr... Det Àr bara att fortsÀtta leta. Jag vet inte riktigt vad jag letar efter bara. Jag har ju alltid bara vÀxt in i kÀrleken till nÄgon jag redan kÀnner... Det hÀr Àr svÄrt.
Men jag vill ju ha den dÀr grÀdden pÄ moset i mitt liv... faktiskt.

Men jag ska nog pausa nu inför tvÄÄrsdödsdagen. Och bara vara i det lite :heart.
Sedan tar jag nya tag. Det lovar jag!
 
Gjorde ett inlÀgg i facebookgruppen för friluftssinglar nÀr jag hade badat i sjön förr förra helgen.
Fick dÄ nÄgra som jag skrivit pm med. En av dem ska jag gÄ promenad med ikvÀll.

Sen kom jag ut till bilen imorse och de lÄg en lapp under vindrutetorkaren. Trodde de var nÄn som ville byta parkeringsplats eller sÄ. LÀste den och fattade verkligen inte förens jag lÀste namnunderskriften att de Àr mitt ex....
Obehagligt.
Han skriver att han sÄg att mitt fönster va öppet? bor ju pÄ 3dje vÄningen sÄ de Àr ju bra.

Ja jag vetefan.

Nu skrev han jag ska promenera med att han ser fram emot promenaden o jag kÀnner bara för att trycka i mig en massa godis hela kvÀllen o sitta o krama hundarna.
 
Gjorde ett inlÀgg i facebookgruppen för friluftssinglar nÀr jag hade badat i sjön förr förra helgen.
Fick dÄ nÄgra som jag skrivit pm med. En av dem ska jag gÄ promenad med ikvÀll.

Sen kom jag ut till bilen imorse och de lÄg en lapp under vindrutetorkaren. Trodde de var nÄn som ville byta parkeringsplats eller sÄ. LÀste den och fattade verkligen inte förens jag lÀste namnunderskriften att de Àr mitt ex....
Obehagligt.
Han skriver att han sÄg att mitt fönster va öppet? bor ju pÄ 3dje vÄningen sÄ de Àr ju bra.

Ja jag vetefan.

Nu skrev han jag ska promenera med att han ser fram emot promenaden o jag kÀnner bara för att trycka i mig en massa godis hela kvÀllen o sitta o krama hundarna.

PolisanmÀl krÀket.

Edit: Tror du ditt jobb kan ge dig personlarm?
 
Gjorde ett inlÀgg i facebookgruppen för friluftssinglar nÀr jag hade badat i sjön förr förra helgen.
Fick dÄ nÄgra som jag skrivit pm med. En av dem ska jag gÄ promenad med ikvÀll.

Sen kom jag ut till bilen imorse och de lÄg en lapp under vindrutetorkaren. Trodde de var nÄn som ville byta parkeringsplats eller sÄ. LÀste den och fattade verkligen inte förens jag lÀste namnunderskriften att de Àr mitt ex....
Obehagligt.
Han skriver att han sÄg att mitt fönster va öppet? bor ju pÄ 3dje vÄningen sÄ de Àr ju bra.

Ja jag vetefan.

Nu skrev han jag ska promenera med att han ser fram emot promenaden o jag kÀnner bara för att trycka i mig en massa godis hela kvÀllen o sitta o krama hundarna.

Fy vad grÀnslöst! Jag hade polisanmÀlt!
 
Ja jag Àr rÀdd att det blir vÀrre dÄ bara. Men jag borde kanske göra de ÀndÄ

Det Àr givetvis upp till dig men tro mig, polisen tar vÀldigt allvarligt pÄ stalking numera (de gjorde det nÀr jag blev stalkad ocksÄ men lagen sÄg annorlunda ut dÄ för det Àr vÀldigt lÀnge sedan).

Sedan har ju krÀket bevisat att han eskalerar utan att du gjort en anmÀlan sÄ frÄgan Àr om det verkligen skulle göra det vÀrre. Kom ocksÄ ihÄg att dokumentera all kontakt han försöker med sÄ polisen fÄr en bÀttre bild.
 
NÀhÀ. Det blev inget med den senaste heller. Inget att deppa ihop för, men sÄklart lite nedslÄende nÀr mÀnnen vill trÀffas igen och verkar superpositiva och sedan backar, tvÄ stycken efter dejt nr. 3... Jag kanske inte har en sÄdan slÄende personlighet som jag sjÀlv tror :cool: .
SkÀmt Äsido. Klart att det ska kÀnnas rÀtt och att det finns nÄgon som gillar mig för den jag Àr...

Se det som att du Àr sÄ intressant och trevlig att de verkligen vill se om det kan bli nÄgot! Tre dejter gÄr Ätminstone inte jag pÄ om jag inte gillar personen, sen kan man ju tyvÀrr inte styra vem man utvecklar kÀnslor för pÄ riktigt Àven om nÄgon skulle "vara en sÄn person man vill ha".
 
Det Àr givetvis upp till dig men tro mig, polisen tar vÀldigt allvarligt pÄ stalking numera (de gjorde det nÀr jag blev stalkad ocksÄ men lagen sÄg annorlunda ut dÄ för det Àr vÀldigt lÀnge sedan).

Sedan har ju krÀket bevisat att han eskalerar utan att du gjort en anmÀlan sÄ frÄgan Àr om det verkligen skulle göra det vÀrre. Kom ocksÄ ihÄg att dokumentera all kontakt han försöker med sÄ polisen fÄr en bÀttre bild.

Jag har sparat lappen men allt annat har jag tagit bort iom blockering överallt?
Ska ringa sen :heart
 

Liknande trÄdar

Relationer För att det Àr kul med uppdateringar och diskussioner Àven om man inte lÀngre kvalar in i dejtingtrÄden.
2 3 4
Svar
71
· Visningar
9 298
KlÀder & Bli fin GÄr det och hur? Jag gissar att det inte bara Àr att stoppa dem i symaskinen, men skulle vilja ta in dem under bysten och i midjan. GÄr...
Svar
5
· Visningar
503
Senast: Badger
·
Kropp & SjÀl Jag har fÄtt min skepsis mot ögonfransserum motbevisat och nu med mina lÄnga ögonfransar undrar jag om det finns nÄgot liknande till...
Svar
13
· Visningar
787
Senast: Pritchel
·
Kropp & SjĂ€l Äntligen har jag provat hĂ„rdtvĂ„lsschampo och jag Ă€r frĂ€lst, det löddrar supermycket och hĂ„rbottnen Ă€r betydligt mindre torr. Samt...
Svar
17
· Visningar
685
Senast: Krystalline
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp