Bukefalos 28 år!

Dejtingtråden del 37

Tänker att det inte är viktigt. För oss tog det 1 år. 😜
För mig kändes det ganska viktigt faktiskt. Jag var ju säker på oss egentligen men jag har lite historia av att killar vill ha mig hemlig osv och det gör en ju lite osäker.
Fast med offentligt menar jag familjen, kompisar och jobbet. Vi jobbade tillsammans förut men jag har bytt arbetsgivare men har mycket kontakt med de gamla så det kändes konstigt och lite som att ljuga att inte berätta att vi är ett par.
Vi har iofs träffats sen december och berättade för familj och vänner i typ Mars och för kollegorna för 2 veckor sen.
 
För mig kändes det ganska viktigt faktiskt. Jag var ju säker på oss egentligen men jag har lite historia av att killar vill ha mig hemlig osv och det gör en ju lite osäker.
Fast med offentligt menar jag familjen, kompisar och jobbet. Vi jobbade tillsammans förut men jag har bytt arbetsgivare men har mycket kontakt med de gamla så det kändes konstigt och lite som att ljuga att inte berätta att vi är ett par.
Vi har iofs träffats sen december och berättade för familj och vänner i typ Mars och för kollegorna för 2 veckor sen.
Man ska gå på det som känns rätt. 🙂
 
Nu har ju vi bara setts i tre veckor men tror aldrig vi kommer göra något offentligt 😅
På jobbet är det bara hans bästa kompis och min närmaste kollega som vet. Mina vänner vet att jag träffar någon från jobbet ibland men inte mer än så. De känner ju dessutom mig och tar inte mina killar särskilt seriöst 🙄
Tycker det är skönt att ha det då, blir inte så mycket stök när vi tröttnat på varandra.
 
För mig kändes det ganska viktigt faktiskt. Jag var ju säker på oss egentligen men jag har lite historia av att killar vill ha mig hemlig osv och det gör en ju lite osäker.
Fast med offentligt menar jag familjen, kompisar och jobbet. Vi jobbade tillsammans förut men jag har bytt arbetsgivare men har mycket kontakt med de gamla så det kändes konstigt och lite som att ljuga att inte berätta att vi är ett par.
Vi har iofs träffats sen december och berättade för familj och vänner i typ Mars och för kollegorna för 2 veckor sen.

Jag berättade för några vänner rätt omgående, hade känts väldigt märkligt annars eftersom vi tillhör samma kompiskrets. (I övrigt finns det ju inget direkt att berätta än. Vi ses, typ, och sen får tiden utvisa vad det blir.)
 
Jag berättade för några vänner rätt omgående, hade känts väldigt märkligt annars eftersom vi tillhör samma kompiskrets. (I övrigt finns det ju inget direkt att berätta än. Vi ses, typ, och sen får tiden utvisa vad det blir.)
Några av mina vänner visste ju från dag 1 typ :p :D
 
Någon som blir sugen?
 

Bifogade filer

  • IMG_0343.jpeg
    IMG_0343.jpeg
    79,1 KB · Visningar: 347
Så nu har den söte dissat mig två gånger i rad. Eftersom jag precis sett satc för typ femte gången så kan jag väl konstatera att he's not that in to me 🤷‍♀️
Eller så är våra nivåer av energi alldeles för olika.

Jag är väl inte supertaggad på att träffa någon ny från jobbet trots att det finns hur många som helst.
Tinder känns också rätt tveksamt eftersom det troligen kommer dyka upp massor från mitt jobb där med 😅
 

Liknande trådar

Relationer För att det är kul med uppdateringar och diskussioner även om man inte längre kvalar in i dejtingtråden.
2 3 4
Svar
71
· Visningar
9 137
Kläder & Bli fin Går det och hur? Jag gissar att det inte bara är att stoppa dem i symaskinen, men skulle vilja ta in dem under bysten och i midjan. Går...
Svar
5
· Visningar
488
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Jag har fått min skepsis mot ögonfransserum motbevisat och nu med mina långa ögonfransar undrar jag om det finns något liknande till...
Svar
13
· Visningar
766
Senast: Pritchel
·
Kropp & Själ Äntligen har jag provat hårdtvålsschampo och jag är frälst, det löddrar supermycket och hårbottnen är betydligt mindre torr. Samt...
Svar
17
· Visningar
664
Senast: Krystalline
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp