Dejtingtråden nr 29

Status
Stängd för vidare inlägg.
Swipade lite Tinder. Nån hade bild på sin piercade penis (uppfiskad ur mjukisbyxorna). Tack den hade jag gärna sluppit se. Bilder på (resten av) sig själv hade han också. Märkligt. Och märkligt att tinder släppt igenom.
 
Den yngre killen är verkligen störtskön. Känner mig dock lite som en gammal häxa trots att det är orimligt att göra det. Men han är också sjukt snygg. :nailbiting: Och är väldigt förtjust i mig.
Hur stor åldersskillnad är det?
Unga klättraren som jag träffar nu kändes ju på tok för ung först, men ju mer vi umgås desto mindre tänker jag på det. Nu är det väl mest om vi nämner gymnasiet och hur länge sedan det var (eller liknande) som jag alls känner mig gammal :p Är väldigt glad åt att jag gav honom en ärlig chans trots åldern.
 
Swipade lite Tinder. Nån hade bild på sin piercade penis (uppfiskad ur mjukisbyxorna). Tack den hade jag gärna sluppit se. Bilder på (resten av) sig själv hade han också. Märkligt. Och märkligt att tinder släppt igenom.
Tinder granskar inte bilder förrän någon anmäler tror jag, så anmälde du lär han få problem :)
 
Hur stor åldersskillnad är det?
Unga klättraren som jag träffar nu kändes ju på tok för ung först, men ju mer vi umgås desto mindre tänker jag på det. Nu är det väl mest om vi nämner gymnasiet och hur länge sedan det var (eller liknande) som jag alls känner mig gammal :p Är väldigt glad åt att jag gav honom en ärlig chans trots åldern.

5 år. Men han hade ju kanske inte varit en potentiell partner kanske. :) Så det hade inte spelat någon roll så mer än att det känns ovant.
 
Meeen killen jag träffat flera gånger, vi sågs igen idag. Och fan om jag inte misslyckats med att bara ligga runt/träffa nya alltså. Är lite chockad men tror att vi kom överens om att fortsätta ses och se vad som kan hända. Än så länge trivs jag så sjukt bra i hans sällskap och han är uppenbarligen förtjust själv
 
@Tonto varför känner du dig som en gammal häxa?

Vill vara en häxa! :D Men har inte haft bra erfarenhet av yngre män, så brukar säga det skämtsamt, för att jag är liksom förbi det där stadiet man brukar vara i när man är 20-25. Svårt att hitta folk som är öppna och tillgängliga att connecta med i den åldern för mig. ÄVEN om det inte alls är en stor åldersskillnad så är jag sjukt annorlunda nu än jag var i den åldern.
 
Vill vara en häxa! :D Men har inte haft bra erfarenhet av yngre män, så brukar säga det skämtsamt, för att jag är liksom förbi det där stadiet man brukar vara i när man är 20-25. Svårt att hitta folk som är öppna och tillgängliga att connecta med i den åldern för mig. ÄVEN om det inte alls är en stor åldersskillnad så är jag sjukt annorlunda nu än jag var i den åldern.
Känner igen mig. Jag har någon tanke om att det är fram tills man är ca 30år som det kanske händer mest i livet? Det är ju då många utbildar sig åt olika håll, börjar testa olika jobb, försöker komma på vilken typ av familj de vill ha och var i världen de ska bo osv. Efter 30 har ju många iaf bestämt bostadsort och inriktning på jobb samt har en aning om hur de vill ha det med familj :p

Att unga klättraren är 23 och fortfarande pluggar känns lite sisådär ibland (samtidigt har jag själv funderat på att plugga igen så... Och han har sjukt bra koll på hur han ska lägga upp allt framöver, har sparade pengar för att kunna köpa lägenhet osv). Men ja. Egentligen är det ingen större skillnad, framförallt inte när vi har så lika fritidsintressen, värderingar mm.
 
Känner igen mig. Jag har någon tanke om att det är fram tills man är ca 30år som det kanske händer mest i livet? Det är ju då många utbildar sig åt olika håll, börjar testa olika jobb, försöker komma på vilken typ av familj de vill ha och var i världen de ska bo osv. Efter 30 har ju många iaf bestämt bostadsort och inriktning på jobb samt har en aning om hur de vill ha det med familj :p

Att unga klättraren är 23 och fortfarande pluggar känns lite sisådär ibland (samtidigt har jag själv funderat på att plugga igen så... Och han har sjukt bra koll på hur han ska lägga upp allt framöver, har sparade pengar för att kunna köpa lägenhet osv). Men ja. Egentligen är det ingen större skillnad, framförallt inte när vi har så lika fritidsintressen, värderingar mm.

Nej precis! Finns ju såklart människor som redan är där när dom är yngre, men det kanske inte är supervanligt. Killen jag träffat ett par gånger nu är så sjukt emotionellt tillgänglig och öppen, mogen och down to earth, han är i samma ålder som mig och det känns liksom avslappnat och nice för att vi båda är rätt hemma i oss själva. Känns enkelt att umgås.
 
Nej precis! Finns ju såklart människor som redan är där när dom är yngre, men det kanske inte är supervanligt. Killen jag träffat ett par gånger nu är så sjukt emotionellt tillgänglig och öppen, mogen och down to earth, han är i samma ålder som mig och det känns liksom avslappnat och nice för att vi båda är rätt hemma i oss själva. Känns enkelt att umgås.
Det låter otroligt bra! Jag har helt omvärderat det där med "lätt att umgås med" den här sommaren. Flera som jag tidigare tänkt att jag är avslappnad med känns direkt obekväma jämfört med unga klättraren. Är så van vid att dämpa mängder av "konstiga" egenheter hos mig själv i andras sällskap att jag inte ens tänker på det själv. Men nu när vi umgåtts så otroligt intensivt så har han ändå hamnat att se sådant hos mig, och tveklöst tyckt om allt. Det känns otroligt ovant, men kul.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag behöver få input över hut jag ska göra, så skapar en tråd. För ett år sedan fick jag ett jobb inom kommunen med hjälp av lönebidrag...
2
Svar
35
· Visningar
2 219
Senast: Enya
·
Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
6 044
Senast: mars
·
L
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 440
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 142

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp