Bukefalos 28 år!

Dejtingtråden nr 29

Status
Stängd för vidare inlägg.
De där förkortningarna får mig att läsa att de heter ”Sadomasochisten” och ”Databasen”. 🤣

Ah, jag vet.... 😂 Men stackars Snygga Motorcykelkillen kommer nog utgå från tråden nu, så orkar inte hitta ett nytt namn till honom. Och DB har ju varit Den Bildlöse så länge så han får behålla sin förkortning. Han skulle dessutom kunna vara en databas, typ, så det funkar också!
 
Ah, jag vet.... 😂 Men stackars Snygga Motorcykelkillen kommer nog utgå från tråden nu, så orkar inte hitta ett nytt namn till honom. Och DB har ju varit Den Bildlöse så länge så han får behålla sin förkortning. Han skulle dessutom kunna vara en databas, typ, så det funkar också!
Haha, så bra att få en påminnelse om vad förkortningarna kom ifrån.
 
Nu kommer inte jag och S ses på 1 vecka eller mer då han åker till fjällen :(
Men tänker att det kan vara nyttigt med en paus när det varit så pass intensivt, kommer sakna honom iallafall :)

Jag överanalyserar fortfarande och tyckte han kändes frånvarande i morse, men kan vara för att klockan var innan 06 :D
 
Nu kommer inte jag och S ses på 1 vecka eller mer då han åker till fjällen :(
Men tänker att det kan vara nyttigt med en paus när det varit så pass intensivt, kommer sakna honom iallafall :)

Jag överanalyserar fortfarande och tyckte han kändes frånvarande i morse, men kan vara för att klockan var innan 06 :D

P och jag ses inte på 11 dagar nu pga semester. Det är det längsta vi varit ifrån varandra sen vi började ses. Jag försöker övertala mig att det är nyttigt men det funkar dåligt. Jag saknar honom som fan!
4 dagar kvar nu tills han kommer och hämtar mig. Sen blir det över 2 v semesterledighet ihop :love:
 
P och jag ses inte på 11 dagar nu pga semester. Det är det längsta vi varit ifrån varandra sen vi började ses. Jag försöker övertala mig att det är nyttigt men det funkar dåligt. Jag saknar honom som fan!
4 dagar kvar nu tills han kommer och hämtar mig. Sen blir det över 2 v semesterledighet ihop :love:

Jag tror också det är nyttigt!
Och jag tror nog P saknar dig som fan också :heart

För oss är det lite oklart med gemensam semester, jag åker iallafall och vandrar med vänner vecka 32 :) känns bra att man ändå har något eget.

Han har dock sagt att han vill ta mig till bergen nångång.
Men jag har så sjuka trust issues så jag vågar inte tro på det :D
 
Lovande superlike'n (han kanske får heta SL, eller hur @Bison? 😂 ) har fortfarande inte svarat, börjar tappa hoppet lite där..... Men mexikanska tjejen (MT??) har äntligen svarat och hon bor i Skåne. :up: Hoppast hon ska vilja träffas, men hon är ganska seg på att svara så vet inte hur interesserad hon är.

Har f.ö. chattat med DB igen i några timmar i dag, inte så jättesmart känner jag... Men min hjärna verkar vägra lyssna på fornuft där, jag veeeet ju att jag tycker om honom alldeles för mkt för att bara kunna vara vänner, ändå så kan jag inte låta bli att skriva till/med honom...

Får hålla tummarna att någon av de andra svarar, evt styra upp en ny dejt med honom jag träffade i torsdags, så jag förhoppningsvis kommer på lite andra tankar. :)
 
Skriver nu officiellt in mig i den här tråden och undrar; spelar alla killar golf? Vad är det med killar och att räcka ut tungan på bild? Och alla bilder på killar tillsammans med sina barn. Vem vill outa sina barn på en datingapp (Tinder)?

Så många frågor!!
och varför delar typ hälften av killarna mitt ex namn?
 
Skriver nu officiellt in mig i den här tråden och undrar; spelar alla killar golf? Vad är det med killar och att räcka ut tungan på bild? Och alla bilder på killar tillsammans med sina barn. Vem vill outa sina barn på en datingapp (Tinder)?

Så många frågor!!
och varför delar typ hälften av killarna mitt ex namn?
Har de slutat med stora fiskar?
 
Jag får också sälla mig till den här tråden, och testar Tinder för första gången. Bortsett från att jag stämmer in i @Bapelsin s invändningar undrar jag hur det kommer sig att Tinder väljer att presentera mitt ex för mig, dag två. (Han matchade, vi ska dricka vin nån dag så att han kan dejt-coacha mig 😁
 
Lovande superlike'n (han kanske får heta SL, eller hur @Bison? 😂 ) har fortfarande inte svarat, börjar tappa hoppet lite där..... Men mexikanska tjejen (MT??) har äntligen svarat och hon bor i Skåne. :up: Hoppast hon ska vilja träffas, men hon är ganska seg på att svara så vet inte hur interesserad hon är.

Har f.ö. chattat med DB igen i några timmar i dag, inte så jättesmart känner jag... Men min hjärna verkar vägra lyssna på fornuft där, jag veeeet ju att jag tycker om honom alldeles för mkt för att bara kunna vara vänner, ändå så kan jag inte låta bli att skriva till/med honom...

Får hålla tummarna att någon av de andra svarar, evt styra upp en ny dejt med honom jag träffade i torsdags, så jag förhoppningsvis kommer på lite andra tankar. :)

Känner igen det med DB. Vissa killar sätter sig i huvudet...
______________________________________________
F hörde av sig i fredags (jag hade bröllopsfest) och ville sova över pga 1 mil hem.

Okej tyckte jag.
Förklarade att jag träffar nån och inte alls är intresserad av att ligga. Slutade med tjat och en jäkla penis viftandes i ansiktet.

Hände lite här emellan som jag inte vill ta upp här.

Jag slängde ut honom.
Skrev dagen efter att han gick över alla gränser.
 
Känner igen det med DB. Vissa killar sätter sig i huvudet...
______________________________________________
F hörde av sig i fredags (jag hade bröllopsfest) och ville sova över pga 1 mil hem.

Okej tyckte jag.
Förklarade att jag träffar nån och inte alls är intresserad av att ligga. Slutade med tjat och en jäkla penis viftandes i ansiktet.

Hände lite här emellan som jag inte vill ta upp här.

Jag slängde ut honom.
Skrev dagen efter att han gick över alla gränser.

Fy fan vilket jävla pucko. Bra att du slängde ut honom. Jag hoppas att du aldrig kommer att prata med honom igen.
 
Känner igen det med DB. Vissa killar sätter sig i huvudet...
______________________________________________
F hörde av sig i fredags (jag hade bröllopsfest) och ville sova över pga 1 mil hem.

Okej tyckte jag.
Förklarade att jag träffar nån och inte alls är intresserad av att ligga. Slutade med tjat och en jäkla penis viftandes i ansiktet.

Hände lite här emellan som jag inte vill ta upp här.

Jag slängde ut honom.
Skrev dagen efter att han gick över alla gränser.

Bra av dig!! Helt ohört uppförande från honom. :rage:
 
Ja alltså det var hemskt...
Hans svar dagen efter var rätt hemskt också då han ville försöka få det till mitt fel och att "han tycker inte illa om mig" bla bla.
Borde behållt det, men slängde tyvärr pga blev så upprörd.
Såklart han gjorde, det vore ju hemskt för honom om HAN behövde bättra sig. Bättre att få kvinnorna runt honom att anpassa sig efter honom oavsett hur det får dem att må... Nä fan. Snälla, snälla du, se nu till att blocka honom precis överallt.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag behöver få input över hut jag ska göra, så skapar en tråd. För ett år sedan fick jag ett jobb inom kommunen med hjälp av lönebidrag...
2
Svar
35
· Visningar
2 331
Senast: Enya
·
Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
6 201
Senast: mars
·
L
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 608
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 326

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp