Jag har fått besked via Kivra igår att pengarna kommer och att de sätts in inom en vecka.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mitt sådant besked kom nu på eftermiddagen.
Jag har fått besked via Kivra igår att pengarna kommer och att de sätts in inom en vecka.
Jag med. Så himla gött!Jag har fått besked via Kivra igår att pengarna kommer och att de sätts in inom en vecka.
Ja det är surt när man bara väntar, men det kommer säkert snart! Jag har väntat på ersättning från fibergrävningen så länge så jag blev helt överrumplad att någon hade pytsat in mer än 13000 spänn på mitt konto häromdagen. Och snart kommer det nya friska pengar när solcellbidraget ska betalas. Och så en del på skatten. Det går bra nu!
Jag ska samla de glada tillskotten och se till att bli av med mina sista 17 000 till CSN. Det är bara två och en halv inbetalning kvar men det kommer att kännas SÅ fantastiskt skönt att vara klar med dem för gott, så jag ska minsann kosta på mig att avsluta vår relation lite i förtid.![]()
Suck... Hoppas inte jag blir granskad och måste vänta ännu längre på pengarna! Iofs ingen panik eftersom dom bara ska läggas på hög, men nu har jag ju sett fram emot att få den där summan på sparkontot denna vecka...
Nu blev jag nervös!Ser att förra året och året innan har jag fått ”besked om slutgiltig skatt” i början på Juni i kivra. I år har jag inte fått en sån?! Någon av er som fått det? Eller kan min ha blivit granskad så jag inte alls får pengarna denna vecka?
Jag ska få tillbaka ett par tusenlappar, plus överskottet från det som jag betalade in själv förra året. Jag brukar alltid få återbäringen i början av juni, så har otåligt kollat skattekontot hela dagen. Hoppas att de är klara med min deklaration, så att den inte "fastnat" hos nån handläggare så att jag får vänta tills augusti..
Kommer pengarna den här veckan så får de gå till fredagens veterinärbesök - misstanke om TR/annat skräp i munnen hos stora katten så han ska sövas och röntgas.
Ja det är surt när man bara väntar, men det kommer säkert snart! Jag har väntat på ersättning från fibergrävningen så länge så jag blev helt överrumplad att någon hade pytsat in mer än 13000 spänn på mitt konto häromdagen. Och snart kommer det nya friska pengar när solcellbidraget ska betalas. Och så en del på skatten. Det går bra nu!
Jag ska samla de glada tillskotten och se till att bli av med mina sista 17 000 till CSN. Det är bara två och en halv inbetalning kvar men det kommer att kännas SÅ fantastiskt skönt att vara klar med dem för gott, så jag ska minsann kosta på mig att avsluta vår relation lite i förtid.![]()