Deklaration 2020

Det beror lite på hur mycket det blir men det mesta kommer ätas upp av fakturorna för vårt takbyte. Resten kommer nog gå in på sparkontot.

Tapeter på Rusta är billigt 😅

@cambodia
Många klagar på att det är svårt att välja tapeter men du slipper.
Det blir helt enkelt rosa tapeter, dikterat av Skatteverket denna gång:

tapet.webp

Det använde jag här hemma sist i två rum. Aldrig mer. Det var som att använda billigt julklappspapper. Då äter jag hellre nudlar ett tag och sparar ihop till dyrare eller köper dyrare på rea.

Men va?! Jag har tapetserat både kök och hall med rustas tapet, tycker inte alls den varit dålig?:confused:

Nu blev jag nervös! :nailbiting: Ser att förra året och året innan har jag fått ”besked om slutgiltig skatt” i början på Juni i kivra. I år har jag inte fått en sån?! Någon av er som fått det? Eller kan min ha blivit granskad så jag inte alls får pengarna denna vecka?

Nu blev jag nervös! :nailbiting: Ser att förra året och året innan har jag fått ”besked om slutgiltig skatt” i början på Juni i kivra. I år har jag inte fått en sån?! Någon av er som fått det? Eller kan min ha blivit granskad så jag inte alls får pengarna denna vecka?
Mitt sådant besked kom nu på eftermiddagen.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Till veckan kommer deklarationen för många av oss. Man får reda på om får tillbaka på skatten eller om man behöver betala. Jag brukar få... 20 21 22
Svar
427
· Visningar
30 904
Senast: Unafraid
·
Samhälle Såg att @Görel tipsat om denna på annat håll men den är för intressant att inte få en egen tråd. Intressant i betydelsen hur ett - vad... 2 3
Svar
45
· Visningar
3 820
Senast: Sirap
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i... 2
Svar
28
· Visningar
3 940
Senast: malumbub
·
Trädgård & Växter Jag flyttade in i mitt hus för 7-8 år sedan, mitt första egna hem. Det följde med en gammal gräsklippare och en gammal bensintrimmer... 2
Svar
22
· Visningar
995
Senast: Angel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025