Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu börjar nästa omgång rulla in from i morgon sägs det!
Några planer för dom slantarna?
Tänkte också spara pga samma anledning, men fick tillbaka drygt 900 krJag ska köpa golv och tapeter till köket, resten ska sparas till i höst när jag förhoppningsvis blir en fattig student.![]()
Haha jag det blir ju lite annat dåTänkte också spara pga samma anledning, men fick tillbaka drygt 900 kr![]()
Tänkte också spara pga samma anledning, men fick tillbaka drygt 900 kr![]()
Tapeter på Rusta är billigt![]()
Mina pengar går till veterinärräkningar.
Han borde bli frisk igen. Troligen vrickat sig men så jäkla trist nu när jag fått massa folk som skulle komma och rida med mig i sommarLät Inge roligt alls... Hoppas djuren mår bra iallafall. ❤
Det använde jag här hemma sist i två rum. Aldrig mer. Det var som att använda billigt julklappspapper. Då äter jag hellre nudlar ett tag och sparar ihop till dyrare eller köper dyrare på rea.Tapeter på Rusta är billigt![]()
Det använde jag här hemma sist i två rum. Aldrig mer. Det var som att använda billigt julklappspapper. Då äter jag hellre nudlar ett tag och sparar ihop till dyrare eller köper dyrare på rea.
Inte jag heller, tvärtom. Jag har Rusta-tapeter i fem rum och är jättenöjdMen va?! Jag har tapetserat både kök och hall med rustas tapet, tycker inte alls den varit dålig?![]()
Mitt sådant besked kom nu på eftermiddagen.Nu blev jag nervös!Ser att förra året och året innan har jag fått ”besked om slutgiltig skatt” i början på Juni i kivra. I år har jag inte fått en sån?! Någon av er som fått det? Eller kan min ha blivit granskad så jag inte alls får pengarna denna vecka?