Deklaration 2020

Nu börjar nästa omgång rulla in from i morgon sägs det! :up:

Några planer för dom slantarna?
 
Det beror lite på hur mycket det blir men det mesta kommer ätas upp av fakturorna för vårt takbyte. Resten kommer nog gå in på sparkontot.
 
Tapeter på Rusta är billigt 😅

@cambodia
Många klagar på att det är svårt att välja tapeter men du slipper.
Det blir helt enkelt rosa tapeter, dikterat av Skatteverket denna gång:

tapet.PNG
 
Det använde jag här hemma sist i två rum. Aldrig mer. Det var som att använda billigt julklappspapper. Då äter jag hellre nudlar ett tag och sparar ihop till dyrare eller köper dyrare på rea.

Men va?! Jag har tapetserat både kök och hall med rustas tapet, tycker inte alls den varit dålig?:confused:
 
Nu blev jag nervös! :nailbiting: Ser att förra året och året innan har jag fått ”besked om slutgiltig skatt” i början på Juni i kivra. I år har jag inte fått en sån?! Någon av er som fått det? Eller kan min ha blivit granskad så jag inte alls får pengarna denna vecka?
 
Nu blev jag nervös! :nailbiting: Ser att förra året och året innan har jag fått ”besked om slutgiltig skatt” i början på Juni i kivra. I år har jag inte fått en sån?! Någon av er som fått det? Eller kan min ha blivit granskad så jag inte alls får pengarna denna vecka?
Mitt sådant besked kom nu på eftermiddagen.
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Till veckan kommer deklarationen för många av oss. Man får reda på om får tillbaka på skatten eller om man behöver betala. Jag brukar få...
20 21 22
Svar
427
· Visningar
22 607
Senast: Unafraid
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
24
· Visningar
1 928
Senast: Hazel
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
6 159
Senast: Sirap
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 845
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp