Deklaration

Åh nu vill jag också veta! Har ingen aning.
Lön drar 500kr extra varje månad och jag hade fått typ 2000 i restskatt förra året om jag inte haft dedär 500/månad.
Iår har jag tjänat ännu mer så har ingen aning. Hoppas jag får tillbaka endel av min ”extra skatt” iallafall.
 
Får tillbaka ca 7', men sen ska jag dra av för resor också eftersom jag har en bra bit till jobbet. Hur mycket det blir har jag inte räknat på än.
 
Får tillbaka 1000 kronor, plus avdrag för resor. Himla tur att lönekontoret dragit extra skatt vissa månader, får nog börja med det igen.
 
Inte fått nån deklaration än :cautious:
Brukar få tillbaka pga lån och sen ska det göras reseavdrag. å räknar med runt 8-10' tillbaka i slutändan.
 
Jag har inte fått min än, kommer dra av för resor så det kommer inte säga så mycket. Brukar vara någon tusenlapp att antingen betala eller få tillbaka innan avdraget.

Har mer än en anställning men betalar en knapp tusenlapp/månad till skatteverket i förebyggande syfte.
 
Efter att min fd arbetsgivare inte lyckats få till mina skatteinbetalningar någonsin så att jag har haft flera tusen i restskatt de senaste åtta åren så har de det här året, när jag avslutade min anställning där, lyckats göra någon väldigt intressant uträkning som resulterar i att jag får tillbaka nästan 60'.
Blir nästan lite full i skratt. Tur att det var åt det hållet?
 
Min sambo har fått svar men inte jag! Så orättvist. 😅 Brukar typ alltid får min i början på veckan.
 
Efter att min fd arbetsgivare inte lyckats få till mina skatteinbetalningar någonsin så att jag har haft flera tusen i restskatt de senaste åtta åren så har de det här året, när jag avslutade min anställning där, lyckats göra någon väldigt intressant uträkning som resulterar i att jag får tillbaka nästan 60'.
Blir nästan lite full i skratt. Tur att det var åt det hållet?

Wow! Grattis! Med trist att det blivit så fel i flera år!
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag fick reda på att jag har en liten hörselnedsättning på ena örat redan för 25-30 år sedan, beskedet kom då som en överraskning. Jag...
2
Svar
27
· Visningar
1 604
Senast: hastflicka
·
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 618
Senast: Nixehen
·
Kropp & Själ Har H och nära anhörigs tillåtelse att skriva detta men valt ett anonymt konto ändå. Har en nära anhörig med diabetes vi kan kalla hen...
2
Svar
31
· Visningar
2 166
Senast: Hajfisk
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag börjar bli lappsjuk av att bara vara på "Steg till arbete" mån-fred för föreläsningar, anteckningar, diskussioner, pappersifyllande...
Svar
1
· Visningar
269
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Betäckningar 2023 och föl 2024
  • Häst
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp