Den 21:e hunduppdateringstråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
Efterbild! Vill se hur en aussie ser ut naken :D:love:

Han har varit klippt i typ två år nu, så har en hel del bilder.

SvwHv2G.jpg


xaWVoJF.jpg


DrC339m.jpg
 
En liten fundering...

Hur lång tid ska man behöva vänta på en instruktörs svar när man mailar intresse för privatlektion eller kurs?

Det är en populär instruktör och jag förstår om hon är fullbokad, men då vill jag åtminstone få återkoppling med den informationen. Hur länge tycker ni det är rimligt att vänta? Jag kanske bara är för otålig. :p
 
En liten fundering...

Hur lång tid ska man behöva vänta på en instruktörs svar när man mailar intresse för privatlektion eller kurs?

Det är en populär instruktör och jag förstår om hon är fullbokad, men då vill jag åtminstone få återkoppling med den informationen. Hur länge tycker ni det är rimligt att vänta? Jag kanske bara är för otålig. :p

Skulle förvänta mig svar inom en vecka :)
 
En liten fundering...

Hur lång tid ska man behöva vänta på en instruktörs svar när man mailar intresse för privatlektion eller kurs?

Det är en populär instruktör och jag förstår om hon är fullbokad, men då vill jag åtminstone få återkoppling med den informationen. Hur länge tycker ni det är rimligt att vänta? Jag kanske bara är för otålig. :p
Oavsett vad det gäller för sammanhang vill jag av en yrkesperson ha återkoppling på ett kund/klientärende inom två arbetsdagar. Det behöver inte vara svar på min fråga men en bekräftelse på att mejlet är sett och att svar är på väg.
 
TJOHO! :banana:
Fick veta att min grå favorittik vann och fick cert på dagens LC-tävling :D Så jäkla kul! (det var hon vi åkte med till tävlingen i Skåne för två veckor sedan) Nu får jag se till att vara med på varje tävling där hon ska vara med, för hon behöver bara ett cert till för championat och om/när hon blir champion så vill jag vara med och fira :angel:

Titta så fin hon är!
58769498_2022035814758401_2679441293507035136_n.jpg
 
Skulle förvänta mig svar inom en vecka :)
Oavsett vad det gäller för sammanhang vill jag av en yrkesperson ha återkoppling på ett kund/klientärende inom två arbetsdagar. Det behöver inte vara svar på min fråga men en bekräftelse på att mejlet är sett och att svar är på väg.

Låter rimligt båda två!

Jag har väntat i två veckor på svar nu och börjar känna att det är lite olustigt alltsammans. Skickade första mailet för två veckor sedan som sagt och sedan ett nytt häromdagen. Kanske upplevs drygt, men när det gått så pass lång tid kändes det antingen som att man inte sett mailet eller att man struntar i det.
 
Låter rimligt båda två!

Jag har väntat i två veckor på svar nu och börjar känna att det är lite olustigt alltsammans. Skickade första mailet för två veckor sedan som sagt och sedan ett nytt häromdagen. Kanske upplevs drygt, men när det gått så pass lång tid kändes det antingen som att man inte sett mailet eller att man struntar i det.

Har haft samma erfarenhet av många hundtränare. Jävligt trist.
 
@Voff , hur har det gått för Helga idag?

Inte så bra. Med en husse som inte mådde bra och var übertrött och ofokuserad blev även Helga slarvig och ofokuserad. 76 i spåret och i lydnaden var det missar hela vägen som fick poängen att rasa till 70. I skyddet släppte hon inte och det blev disk.
Nya tag i Juli om maken orkar. Fram till får han och Helga vila upp sig och finslipa lite.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundträning Hej! Jag skulle behöva lite tips. Jag och min hund har kört agility i ett år. Hon har varit super duktig och tyckt det varit väldigt...
Svar
7
· Visningar
697
Hundträning Är det någon som har förslag på övningar eller tricks att träna på inomhus? Jag är nyligen ryggopererad och ska ta det lugnt nu några...
Svar
15
· Visningar
845
Senast: Nepenthe
·
Övr. Hund Vet inte riktigt vad jag vill med detta långa inlägg, för ingen annan kan ju veta, men det kanske hjälper att sortera ut mig själv genom...
2
Svar
21
· Visningar
3 199
Senast: geting
·
L
BPH
Hundträning Jag undrar om nån här har gjort BPH med sin hund om ni vill skriva lite om det? Alltså jag har själv klart kollat på endel filmer om hur...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
3 054
Senast: Dentaku
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Annonsera mera VII
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp