Den jag skulle bli, blev, är (känner sig som) och vill bli.

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Tranan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 43
  • Visningar Visningar 4 793
Jag tänkte bli
images

Ett tag så var jag nära
743368.jpg

Ser väl ut såhär nu
images

Stundtals känner jag mig
PIX-XTTXTS.jpg

Men vissa dagar så....
brako.jpg

Jag hade gjort en jättebra bildserie, men jag orkar inte lägga in flera inlägg tyvärr. Varför blir Buke så sur när man lägger in bilder? No more than 10000 characters är ju långt ifrån vad jag la in.

Jag tänkte köra hästmetafor rakt igenom ;)
Jag ville bli
frieser_88918511.jpg

Jag blev:
Bild_fran_google_Vad_tycker_ni_om_nordsvenskar_glomde_saga_att_om_jag_inte_har_fel_ar_det_en_hingst.jpg

Ibland känner jag mig som:
d2bb6f1a296bd1af34d26c4cb668909f.jpg

Jag vill bli
120920+%25281%2529.JPG

Och nu ska ingen väga in något i valet av hästras.
Alla hästar på bilderna är av typer jag gillar och alla är värda lika mycket och om någon undrar över valen så förklarar jag gärna.

N som känner mig kanske undrar varför i hela friden jag menar med sista bilden eftersom jag är en del av ekipaget, hur kan jag då vilja bli det?
Det har två delar. Ponnyn är snabb, otroligt anpassningsbar, vacker och tålig.
Och jag har en styrka, utseende och ren glädje och jag strävar efter att kombinera de egenskaperna till en fin helhet ;)

Liknande trådar

Relationer Min sambo är inte så bra på att hantera motgångar. Generellt har han en väldigt låg tröskel för att stå ut med lite jobbiga grejer och... 2
Svar
29
· Visningar
2 400
Kultur Kom att tänka på en specifik manlig skådespelare men kan för mitt liv inte komma på vad han heter och förstås heller inte släppa det...
Svar
8
· Visningar
547
Senast: Tarnin
·
Fordon De extremt skarpa, vita LED-ljusen som alla nyare bilar verkar vara utrustade med. Jag blir nästintill bländad av dem, även om det bara... 2
Svar
27
· Visningar
1 153
Kropp & Själ Vad skulle ni säga till någon som är suicid? Förutom att hjälp finns att få och här är telefonnumret. Något som inte låter som att man...
Svar
17
· Visningar
1 237
Senast: co-SMAD4
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka