Bukefalos 28 år!

Den onämnbara lösningen - Buke-style

Jag tror att jag är ungefär likadan på buke som irl. Sen försöker jag att inte skita där jag äter, och så vidare. Jag äter inte på buke, så jag brukar skita litegrann här.
Jag med faktiskt! Jag till och med pratar som jag skriver :D.
 
Jag med faktiskt! Jag till och med pratar som jag skriver :D.
Det gör jag också (fast jag pratar mest finska)! Efter att jag börjat hänga på buke har jag nästan börjat tänka "hur hade jag skrivit det på buke", och försöker faktiskt tänka efter hur och vad jag ska säga. Jag har nämligen en tendens till att prata först och tänka sen.
 
Jag har patent på kaoz med z. Frågor på det? Kan med fördel också stavas ZZZZZZZZ
KL

Jag har svårt för folk som stavar illa. Syftar inte på nån särskild men tycker att man generellt kan anstränga sig för att stava med s när det ska vara s istället för exempelvis z. Syftar som sagt inte på nån särskild så ingen behöver bli sur.

mvh niphrendil, som vissa envist stavar mitt nick

Det gör jag också (fast jag pratar mest finska)! Efter att jag börjat hänga på buke har jag nästan börjat tänka "hur hade jag skrivit det på buke", och försöker faktiskt tänka efter hur och vad jag ska säga. Jag har nämligen en tendens till att prata först och tänka sen.
Ha! Ibland när jag är förbannad på nån IRL så funderar jag på om bukefalisterna jag gillar hade hållit med mig eller inte om jag startat en tråd om det. Och så får det liksom styra lite hur arg jag får bli :D.
 
KL

Jag har svårt för folk som stavar illa. Syftar inte på nån särskild men tycker att man generellt kan anstränga sig för att stava med s när det ska vara s istället för exempelvis z. Syftar som sagt inte på nån särskild så ingen behöver bli sur.

mvh niphrendil, som vissa envist stavar mitt nick


Ha! Ibland när jag är förbannad på nån IRL så funderar jag på om bukefalisterna jag gillar hade hållit med mig eller inte om jag startat en tråd om det. Och så får det liksom styra lite hur arg jag får bli :D.
What Would @hendalaki Do?:rofl:

(Det tog länge innan jag fattade att du inte hette nipherdil. Jäkla svårt namn. :down:)
 
KL

Jag har svårt för folk som stavar illa. Syftar inte på nån särskild men tycker att man generellt kan anstränga sig för att stava med s när det ska vara s istället för exempelvis z. Syftar som sagt inte på nån särskild så ingen behöver bli sur.

mvh niphrendil, som vissa envist stavar mitt nick

Håler med. Det är katastrofallt kåmer alldrig upp reppas
 

Liknande trådar

Mat Jag skulle vilja bjuda någon på middag. Men jag vet inte hur man gör eller hur lyckat det är med tanke på att jag varken är bra på...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 426
Senast: hundtant
·
Kultur Tycker det är lätt att drunkna i allt som finns vad gäller serier och film så tänkte jag kan testa att ta buke till hjälp. Lite...
2
Svar
33
· Visningar
1 454
Senast: MiaMia
·
Skola & Jobb Jag vill börja plugga. Punkt. Och det är det enda beslutet jag har lyckats ta, sen kommer jag inte längre. Jag vet helt enkelt inte...
Svar
4
· Visningar
610
Senast: niardasp
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 795
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp