Bukefalos 28 år!

Den onämnbara lösningen - Buke-style

Och jag tycker att en hel del gör det.

Och jag har svårt att se det. MEN att starta en generell tråd där man ska säga vad man tycker om andra är om inte mobbning så iaf starten på det.

Jag har varit med om det IRL. Ja, jag har inte odelat positiva åsikter om en del på Buke. Skulle jag skriva vad jag tycker om dem på ett öppet onlineforum (eller överhuvudtaget)? Hell no.
 
Ja jag har läst några andra trådar som Ts startat men för den sakens skull betyder det inte att det är okej att förlöjliga henne eller?
Fast har du verkligen läst TS respons i tidigare trådar? Det finns ett mönster som flera av oss har sett och fint har kommenterat men det går inte in och så vänds taggarna utåt. Det är ett öppet forum, sticker man ut huvudet ska man inte tro att alla håller med en. Jag har som sagt varit med om det själv.

Jag tycker det är svindålig netikett att diskutera andra användare, särskilt när de checkat ut från tråden.
Var vänliga och sluta med det.

LenaH, moderator
 

Liknande trådar

Mat Jag skulle vilja bjuda någon på middag. Men jag vet inte hur man gör eller hur lyckat det är med tanke på att jag varken är bra på...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 365
Senast: hundtant
·
Kultur Tycker det är lätt att drunkna i allt som finns vad gäller serier och film så tänkte jag kan testa att ta buke till hjälp. Lite...
2
Svar
33
· Visningar
1 437
Senast: MiaMia
·
Skola & Jobb Jag vill börja plugga. Punkt. Och det är det enda beslutet jag har lyckats ta, sen kommer jag inte längre. Jag vet helt enkelt inte...
Svar
4
· Visningar
598
Senast: niardasp
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 478
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp