Lyan
Trådstartare
Jag söker en app där jag kan lägga in allting som har med djuren att göra. Allmän information, checklista, påminnelser, veterinärbesök, vikt, mat, mediciner, träning, anteckningar osv. Just nu är jag tvungen att dela upp allt i flera appar och jag får ändå inte med all information jag vill ha. Jag har koll på allting, men det hade varit så mycket enklare att kunna ha det på samma ställe och även få det jag bara har i huvudet på pränt för om det händer något så har ingen koll på alla detaljer mer än deras namn, allmän skötsel av hundar och marsvin och att några av dem får mediciner men inte vad eller mängd. Visst, jag kan skriva en papperslista med den informationen, men jag hade hellre haft allting i samma app så jag bara kan klicka på ett djur och så kommer allting upp direkt. Den behöver också helst kunna sparas i iCloud och om det dessutom går att dela informationen mellan olika telefoner så är det ett gigantiskt plus då pojkvännen också hjälper till ibland så igår fick tex marsvinen dubbel portion pellets för han hade missat att jag redan gett dem.
Förslag?
Förslag?