JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Bukefalos 30 år!
Status
Stängd för vidare inlägg.
Längtar tills boendestödet kommer senare i veckan.
Känner mig ensam. Konstigt. Brukar inte känna mig ensam när jag ”är” ensam.
Status
Stängd för vidare inlägg.
Ensam och ledsen
Dagbok Ja, vad ska jag säga mer?
Känner mig ensam, övergiven och ledsen. Fram tills för några timmar sedan kändes allt bra, och har känts bra...
Startad av sthu
24 Aug 2026
Svar: 284
Visningar: 16 905
Dagbok
Presenterar mig i efterhand
Dagbok Jag blev medlem på Bukefalos i oktober 2024. Men jag insåg precis att jag aldrig har presenterat mig. Jag kommer eventuellt att använda...
Startad av saltakatten
23 Jul 2026
Svar: 3
Visningar: 393
Dagbok
Hypotyreos
Dagbok Plötsligt är jag sjuk, kronisk sjuk. Efter ett enkelt blodprov som jag antog skulle visa ingenting. För det är det jag fått höra alla...
Startad av Viva
27 Jul 2026
Svar: 31
Visningar: 1 350
Dagbok
Mamma
Dagbok Vill inte skriva med mitt vanliga nick eftersom jag är rädd att information jag inte menat ska framgå ändå gör det. Typ.. Det här är...
Startad av fagelunge
26 Jul 2026
Svar: 17
Visningar: 2 077
Dagbok
Valvaka!
Tjatter Jag tycker inte att det är särskilt avancerad matematik att kunna skilja på miljardärer och miljonärer faktiskt. Tycker du verkligen...
Thaliaste
3 minuter sedan
Svar: 1 254
Visningar: 31 779
Allmänt
Vad ska min son betala?
Samhälle Jag tänker, utan att vara lösning på ditt problem, skippa bidrag till kläder. Mat och hyra tycker jag du ska stå för. Många ungdomar...
tara
3 minuter sedan
Vad gör vi? Del CCXXXVII
Tjatter Jahopp. Hjärnan beslöt att 2,5h upphackad sömn var nattens behov. Istället har den gått i 700km/h. Så oerhört irriterande och...
Nixehen
14 minuter sedan
Att vara en usel hundförare/tränare
Hundträning Jag vet inte om jag platsar här för jag är så dålig hundtränare att jag inte ens är en i princip.. Min hund är över ett år nu och han...
Exile
7 minuter sedan
Svar: 10
Visningar: 466
Hund
Valpkull!
Hundavel & Ras Jösses anåda! Jättesynd med de två förlorade valparna, men rätt krasst sätt är det nog lika bra med de nio som blev kvar! Vilken kull...
Sel
Igår kl 20:59
Svar: 3
Visningar: 215
Hund