Det är nog över för han.

annie_cool

Trådstartare
Hej vet inte vad ska skriva detta men fick just ett besked som rör en vän som har en bror som har hjärntumörer och han har inte en hans att överleva detta år då han har två nya tumörer han är 29 år och just nu ligger han kvar på sjukhuset vad jag vet.


Vet inte vad jag ska säga men gör mitt bästa att finnas vid min vän och stötta honom så mycket Jag kan.


Ljuger inte hittar inte på detta utan det är sant.
 
Det var tråkigt att höra. Jag tror att det är bra, för både dig och framför allt din vän och vännens bror, att trots eländet försöka tänka på att det inte är över förrän det är över. Att inte ta ut döden i förskott alltså.
 
De sa på sjukhuset att ingen ide att opera eller om cellgifterna skulle funka på honom han har haft en tumör förut men dem. Kunde dem ta bort nu är de osäker på de kan göra. jo jag gör mitt bästa han kommer få mitt stöd.
 
Hej vet inte vad ska skriva detta men fick just ett besked som rör en vän som har en bror som har hjärntumörer och han har inte en hans att överleva detta år då han har två nya tumörer han är 29 år och just nu ligger han kvar på sjukhuset vad jag vet.


Vet inte vad jag ska säga men gör mitt bästa att finnas vid min vän och stötta honom så mycket Jag kan.


Ljuger inte hittar inte på detta utan det är sant.

Vad jobbigt för din vän! Och jag förstår att det väcker många tankar när en vän är ledsen. Vad bra att du försöker stötta din vän.

När jag ser att en vän är riktigt ledsen brukar jag inte heller veta vad jag ska göra. Ibland håller jag mig bara nära utan att säga något. Ibland frågar jag om vännen behöver en kram. Och så är det aldrig fel att säga att man tänker på dem och att man finns där om de behöver prata eller hjälp med något.
 
Var försiktig med att dra ur info om brodern. Nöj dig med att kolla läget och lyssna om personen vill prata om i stället. Ibland vill man i jobbiga situationer tänka på annat och inte behöva svara på nyfikna frågor. Kanske är frågorna ställda i välmening men kan lätt upplevas nyfikna.
 
Han har nu kommit hem från sjukhuset men är hos sin mormor och morfar som ger den tillsyn som behövs skönt men så klart så talar jag inte om det för alla bara de jag litar på och känner de som vet vem de är. Många vet vem dem är och bryr sig om dem så.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har ju nyligen genomgått vad som blev en större bukoperation där en (förhoppningsvis) godartad, stor tumör togs bort. Att det rörde...
Svar
12
· Visningar
868
Senast: Ninnurur
·
Skola & Jobb Hej, jag har varit arbetslös nu ett bra tag och känner mig värdelös som aldrig får nåt riktigt jobb. För 3 år sen läste ja till...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
5 401
Senast: escodobe
·
Kropp & Själ jag fick ganska stora sömnproblem för 1 år sen när en stor hjärntumör hittades, 7*7*7cm. Fick Zopiklon utskrivet och kunde sova rätt...
Svar
14
· Visningar
1 105
Senast: Grazing
·
Relationer Hej! Vill börja med att- ja absolut det bästa är ju att bara fråga. MEN nu vill jag fråga här först ;) Snapade med en kille i ca 1...
Svar
11
· Visningar
1 003
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp