Det går inte..

S

SweetMelody

Min gästbok vill inte fungera. När man skriver ett nytt inlägg kommer man bara till sidan man ska komma om man spammar :mad:

Nån smart människa som kan hjälpa till? :bow:

http://sweetmelody.t35.com/
 
Er dette noe du har laget selv, og har koden til? Eller er det en "ferdiggreie" på nett? Uannsett må du se på hva som skjer når du får denne "du spammar"-meldingen, og finne ut hvordan du unngår dette. Hva kjennetegner en "du spammar"-melding? Og hvorfor vil alle innlegg bli gjenkjent som en slik melding? Har du kodet dette selv har du sikkert en if-test som sjekker innleggets "egenskaper".
 
Jag har laddat ner en gästbok, men har alla koderna till den. Spammeddelandet ska komma upp om man trycker två eller fler gånger på Skicka, men jag klickar bara en gång.. Har försökt hitta felet, men det går inte alls bra..
 

Liknande trådar

L
Skola & Jobb Innan jag skriver dethär så vill jag bara skriva att SJÄLV KLART så ska jag ha ett möte med en studie väg ledare snart och då ska jag...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 549
IT & mobiler Min arbetsgivare vill att vi ska börja använda oss av AI i jobbet och har gett oss i uppdrag att utforska ChatGPT. Är det någon här som...
Svar
12
· Visningar
759
Senast: Paddington
·
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
10 444
Senast: Enya
·
Hemmet En anhörig till mig har idag en ca 20 år gammal "dum"-TV och en DVD-spelare med inspelningsbar hårddisk inkopplad via HDMI. Hen streamar...
Svar
3
· Visningar
325
Senast: lytesout95
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp