Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag valde ettanMed så stor hyresskillnad och om jag kände relativt lika inför både lägenheten hade jag Absolut valt ettan! Även om jag egentligen skulle ha föredragit tvåans läge till exempel. För mig är det rejält med pengar månadsvis.
Blir att beställa ett sånt för badkar behöver jag över vintern även om gymmet nedanför lägenheten har bastuDet blir väldigt stabilt med 100 liter vatten i. Det väger liksom hundra kilo och vattnet hjälper det hålla formen. Även om stommen är av typ elrör så går det finfint att luta sig, lägga upp benen på kanten osv. Det är plaskpoolsmaterial.
Hur lång tid det tar att fylla beror väl på hur snålspolande din dusch är. Hos mig ca 10 minuter. Det hör till en liten bit rör som går att leda vattnet från badkaret och tex till avloppet (hos folk som inte kan ha den i duschen antar jag) men det har jag aldrig testat. Jag släpper vattnet rakt ut i duschkabinen. Det går inte fortare än att avloppet hinner med. (Jag har hjälp att tömma ut det sista vattnet men för en frisk kropp ser det lätt ut. Man behöver hos mig lyfta badkaret med de sista ca 10 literna kvar för att kunna få ut demeftersom jag inte kan placera bottenventilen över mitt avlopp.)
Lycka till med nya boendet!Blir att beställa ett sånt för badkar behöver jag över vintern även om gymmet nedanför lägenheten har bastu![]()
Tusen tack!Lycka till med nya boendet!
Vad menar du med dö snabbt?Jag vill spontan säga nr 1, men tittar jag på närmsta större by och centrum där vill jag dö snabbt. Så, gillar jag staden, nr 1.
Vad menar du med dö snabbt?![]()
Okej då förstår jag. Den här stan är lite halvdöd som alla andra mindre städer i Sverige men för mig duger det, finns några klädaffärer restauranger krogar och gym och bussar och pendeltågAtt det centrumet är en katastrof. Mycket tomma lokaler, social utsatthet, usla hyresvärdar. Så just där vill jag för allt i världen inte bo.
Där jag bor finns mycket problem också men är betydligt lugnare och jag har stor tomt och behöver inte interagera med grannarna alls.