Digitalkameror!

Sv: Digitalkameror!

vad har du för album bakom de där bilderna?
lite coolt är det...
 
Sv: Digitalkameror!

Jag körde innan med en Canon Powershot S2 IS, men bytte upp mig till en Nikon D50 för nån vecka sen. Är mycket nöjd med D50 hittills, velade mellan den och Canons 350D/400D men det blev D50 eftersom den låg mycket bättre i handen och inte kändes som en plastleksak. :angel: Bildkvalitetsmässigt är väl Canons 350D/400D och D50 rätt lika, men jag tycker iallafall att D50 är betydligt mer ergonomisk. :) Sen beror det ju mest på hur bra objektiv man har också.. ;)
 
Sv: Digitalkameror!

*KL*
Startar upp tråden lite igen lååångt efter :p

Är det någon som har en Nikon D80 eller som har testat en sådan? Vad tycker ni om den? :idea:
 
Sv: Digitalkameror!

Tycker den är trevlig, lagom stor och rätt i vikten.
Man kan göra mycket avancerat med den och fortfarande efter ett år så lär jag mig nya saker..
men jag drömmer om en d300
 
Sv: Digitalkameror!

Jag har en fujifilm finepix s9600, och är väldigt nöjd med den:)

..fast jag drömmer om en Canon EOS 400d:d
 
Sv: Digitalkameror!

ju mer jag läser trådar och folk som vill skaffa digitalkameror, så slår det mig att de borde vända på steken
Jag vill fota det här, vilka objektiv är bra->vilket kamerahus passar till det.
 

Liknande trådar

Fritid Jag gillar att fota men nu förtiden använder jag bara mobil. Var många år sedan jag hade någon kamera. Men jag skulle nu vilja köpa...
Svar
12
· Visningar
531
Kropp & Själ Ja, drömsemester? Hur är din drömsemester? Aktivitet? Resmål? Värme eller kyla? Längd? Jag velar mellan en ridsemester med bra hästar...
4 5 6
Svar
103
· Visningar
2 990
Hästvård Hej har precis kokat första satsen av Carrageenörtet och slogs av att det blev som en stel pudding. Trodde det skulle vara lösare i...
Svar
8
· Visningar
496
Senast: Stålvilja
·
Mat Jag har både fransyska och högrev i frysen och har tänkt använda det till köttgryta respektive gulaschsoppa. Men vilket kött passar bäst...
2
Svar
22
· Visningar
726

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp