Dinnerdate i Uppsala?

Det verkar jättebra med alla alternativen.

Är i Uppsala igen 29-30 november och runt 7 december.
Kan det månne bli något då kanske?
 
Slutar ni äta då?
Annars så kan ju vi som inte hinner med Horseshow trösta oss med att gå ut och äta god mat och dränka våra sorger.
Jag ska inte till SIHS i år, så jag dinerar gärna med dig då! :)
Rida Svarta Hingsten då också (ridfröken tyvärr bortrest dock)?
 
Rida Svarta Hingsten då också (ridfröken tyvärr bortrest dock)?
Kan gå att få in då.
Det är mycket nu.
Men äta måste man ju.
Och träffa litet människor med fungerande hjärnor.

Då så är vi ju i alla fall två.
Det blir en date.
Om några flera vill komma med så är det bara att hänga på.
 
Det är den webbsidan man hänvisas till när man söker på Légume, jag förstod det som att de var samma? Kan du reda ut det åt mig?

Tror det är samma ägare och de ligger bredvid varandra, men det är två olika restauranger (olika menyer och i alla fall tidigare var det olika öppettider). Legume är lakto-ovo-vegetarisk (men det mesta är veganskt).
 
Tror det är samma ägare och de ligger bredvid varandra, men det är två olika restauranger (olika menyer och i alla fall tidigare var det olika öppettider). Legume är lakto-ovo-vegetarisk (men det mesta är veganskt).
Kan du hitta meny för Légume?
 

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 024
Senast: Gabby_Ossi
·
Mat Jag firar ju egentligen aldrig jul, tycker julen tappade sin mening för mig redan innan jag var 12 år, men nu blir det kanske min sista...
Svar
19
· Visningar
1 122
Senast: Acto
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 416
Senast: Madalitso
·
Kropp & Själ Jag har sen tonåren svettats mycket på nätterna. Det började i samband med att jag sattes in på Cipramil när jag var ca 13. Sen avtog...
2
Svar
35
· Visningar
1 382
Senast: Linn-Nora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp