Ditt ideal?

• Dressyr
  • Trådstartare Trådstartare Carmenzita
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 928
C

Carmenzita

På barock finns en tråd om "ideal", men jag tänkte att den kan vara intressant även här. Eller om ni går in på barock? Där har diskussionen mest blivit förvånansvärd, och det vore intressant att höra skillnaderna. (just nu diskuteras t ex ifall en galoppör jobbar på samma sätt som Dionysos, riden av Karin Rehbein. :eek: )

Så, kan inte Du lägga in en bild på ett ekipage som du tycker uppvisar allt du drömmer om? Och som du tycker uppvisar en härlig samling och glädje?

Sv: Ditt ideal?

Eh...? Diskussionen du hänvisar till här ovan om galoppören och Dionysos är inte den om förebilder - det är den om lång, låg-lodplan...

Rätt ska vara rätt om man ska påstå saker om något.

Den om förebilder handlar just nu om att även om alla kriterier stämmer så kan det se hemskt ut, vilket visserligen är ett avsteg från vad den ursprungligen var men så blir det ju i alla trådar.

/Camilla

Sv: Ditt ideal?

Mitt "ideal" är den här hästen:

02frank_wahajama1.jpg

Wahajama Unicef. Tycker att det är så fruktansvärt läcker häst, lätt, mjuk och elegant. Har bara sett henne en gång och hoppas att hon har blivit starkare sedan dess. :love:

Liknande trådar

Fälttävlan @the_connemara , jag och @fio har en intressant diskussion på facebook som jag tänker ta med mig hit. Vi är såklart gruvligt oense... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
11 422
Senast: Lady_S
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag var och tog ett nytt test för att kolla mina järnnivåer. Och gissa om min glädje när jag såg att Ferritinet återigen har tagit...
Svar
0
· Visningar
1 488
Senast: cassiopeja
·
Dressyr Sitter hemma med en dryg förkylning och har då tid att fundera och klura. Funderar på vår sports framtid. De senaste åren har det hänt... 2 3 4
Svar
68
· Visningar
9 187
Senast: kryddelydd
·
Hundavel & Ras Jag deltar i en rätt intressant diskussion i en fb-grupp nu där man bett om synpunkter på utseendet på en schäfer. Det har lett till en... 9 10 11
Svar
202
· Visningar
23 447
Senast: purity_666
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka