Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En bekants mjölkkobesättning fick totalpanik för första gången på många många år, då en nyinflyttad granne sköt nära lagården. 2 kor dog![]()
Inte för att det hjälper mycket - men där borde man kunna anmäla grannen och kräva ersättning. Har folk verkligen inget vett i skallarna???En bekants mjölkkobesättning fick totalpanik för första gången på många många år, då en nyinflyttad granne sköt nära lagården. 2 kor dog![]()
Tror inte det är så mycket de kan göra åt det tyvärr.Fy fan, jag hoppas kräket åker dit rejält!
Edit: Kan stadsbor bara ge fan i att flytta ut på landet?!
Jag hade anmält iaf.Tror inte det är så mycket de kan göra åt det tyvärr.
Förbjuda fyrverkerihelvetet![]()
Nya hunden reagerade inte alls, han är en riktig mes så trodde att han skulle påverkas lite iallafall men nej inte det minsta.Hundarna är det inget speciellt med, även nytillskottet ser ut att ta det med ro hittills men förskjutandet liknar ju inte tolvslaget alls så vet inte än hur han tar det.
Hästarna kommer in vid 15 tiden, ingen av dom bryr sig om en eller två skjuter men vid 12 öppnar ju himlen sig och från alla håll så den ena är lite halvt påverkad speciellt om hon hör dom där fräsande pjäserna.
Så tänt stall och jag tar in hästarna i samma box vilket lugnar den nervösa.
Hönsen får ha tänd lampa.
Anmäla för vad? Att de skjuter fyrverkerier på sin tomt?Inte för att det hjälper mycket - men där borde man kunna anmäla grannen och kräva ersättning. Har folk verkligen inget vett i skallarna???
Jag vet inte - fyrverkerierna sträcker sig ju utanför tomten. Och påverkar alla i närheten. Man får väl inte ens köra sin stereo i full blast så grannarna störs.Anmäla för vad? Att de skjuter fyrverkerier på sin tomt?