Jozze
Trådstartare
Nu tror jag att jag har bestämt mig, men man vet ju aldrig vad som händer då jag inte kommer att skaffa hund åtminstone de närmaste ett eller två åren. Men jag har helt fastnat för dogo argentino, en ras som jag fluktat på länge men nu är helt såld på. Det enda som talar emot är storleken, eftersom jag vant mig vid det behändiga formatet som dvärgpinshrar utgör
Men tidigare har jag ju alltid velat ha en stor hund, så jag får väl bara vänja mig tillbaka (har haft mellanstor tidigare).
Är rejält sugen på en valp som är till salu just nu; efter jättefina föräldrar. Tyvärr kan jag inte skaffa hund än, samt att de bara har hanar kvar och jag bör skaffa en tik. Men jag bevakar kenneln som en hök
Är det någon här som har en dogo som kan berätta om den? Vad gör ni tillsammans? Hur är de? Bilder! Osv.
Är rejält sugen på en valp som är till salu just nu; efter jättefina föräldrar. Tyvärr kan jag inte skaffa hund än, samt att de bara har hanar kvar och jag bör skaffa en tik. Men jag bevakar kenneln som en hök
Är det någon här som har en dogo som kan berätta om den? Vad gör ni tillsammans? Hur är de? Bilder! Osv.