Dressyr-VM i Herning

Lyndal Oatley har bytt häst till Eros och vette tusan om Garcia Mena skulle rida Divina Royal? Fått för mig att han också bytt häst.

Alltid intressant att se stammarna också! Minns att det pratades mycket om att Quaterback inte lämpade sig för stt avla mot GP pga brist på samling. Både Touchdown och Quantaz är e QB och Astoria har honom i andraled!

Ja jättekul med stammarna!
Amerikanskan Katie Duerrhammers häst är också efter QB
De QB avkommorna jag sett har jag inte tänkt att de inte skulle kunna samla sig.
 
Lyndal Oatley har bytt häst till Eros och vette tusan om Garcia Mena skulle rida Divina Royal? Fått för mig att han också bytt häst.

Alltid intressant att se stammarna också! Minns att det pratades mycket om att Quaterback inte lämpade sig för stt avla mot GP pga brist på samling. Både Touchdown och Quantaz är e QB och Astoria har honom i andraled!
Många QB-hästar travar bakom sig. Men t.ex. Briar gick ju rätt bra med tanke på hur mkt bakom sig han travade. Bakbenen var inte riktigt under magen på den…
 
Det här ser ju ut som lämpligt väder för en dag framför TVn.
Screenshot_20220805-182524_Yr.jpg
 
Förhoppningsvis slipper vi åtminstone se AH rida. Blev verkligen en knäpp på näsan att DBA kom med i laget istället för honom.

Ja vilken lycka! Jag blev så stressad över att han äger hela dressyrvärlden så jag fick för mig att reserverna ändå fick starta individuellt eller att det skulle ordnas så på något märkligt sätt. Men kanske inte ens han kan fixa om reglerna på det sättet, och nu ser det ju safe ut med startlistorna. Dvs nu är det bara kommentatorsfrågan kvar som bekymrar mig, men det går ju att stänga av ljudet (fram till küren i alla fall). Men det ska bli intressant att följa hur som helst!
 
Ja, så himla imponerande att de tog sig hela vägen till VM. Tyckte de gjorde en bra debut.

Men jag gav upp och stängde av ljudet halvvägs in i programmet. Synd att inte få höra musiken, men jag pallar inte med kommentatorerna.
nej jag har den på tyst :D
Kul ändå att jag såg hästen o sa "den!" o så kollade jag på listan och den var efter Sir Donnerhall, som är min drömdressyrhingst.
 
Ja, så himla imponerande att de tog sig hela vägen till VM. Tyckte de gjorde en bra debut.

Men jag gav upp och stängde av ljudet halvvägs in i programmet. Synd att inte få höra musiken, men jag pallar inte med kommentatorerna.

Jag kollar på dansk, tycker de varit vettiga såhär långt!
 
Haha, jag fattar ju ändå inte vad danskarna säger, så det skulle nästan kunna funka. ;) Men helst hade jag velat haft samma funktion som på OS, där man kunde välja arenaljud men utan kommentatorer.

Jag är ju halvdansk så om jag koncentrerar mig så förstår jag i princip allt, om jag inte koncentrerar mig blir det mest som bakgrundssurr :angel:
 

Liknande trådar

Dressyr OS-tråd inför det mest spännande mästerskapet nånsin tror jag! Vilka ekipage vi har att se fram mot🤩. För Sverige är det Patrik Kittel...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 267
Senast: Fiorano
·
  • Artikel
Hästnyheter Johanna Due Boje och Malin Wahlkamp-Nilsson gjorde dyrbara missar i sina program. Therese Nilshagen på Dante Weltino och Patrik Kittel...
Svar
0
· Visningar
336
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Det började skakigt för Sveriges dressyrlandslag när de blev av med rutinerade Patrik Kittel med bara dagar till start. Men Antonia...
Svar
0
· Visningar
550
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Patrik Kittel, Therese Nilshagen, Antonia Ramel och Juliette Ramel, samt reserven Rose Mathisen. Det är Sveriges trupp till dressyr-EM.
Svar
0
· Visningar
540
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp