Dressyrhingsten Skyline to B.

Var han ens i Särö? Stod inte Skyline mest i Tyskland?
Fanns säkert ston i Särö men det är väl olika stalldelar så han behövde säkert inte ens se några ston.

Sen det där tramset med PÅ Särö 🤣 Det stallet ligger ett stenkast från Vallda och från 158:an. Finns möjligtvis ett dike som avgränsar Särö från resten av Kungsbacka!
Ja, han stod i Särö större delen av tiden. Och jag vet precis vart stallet ligger, är lokal själv med 😉

Mycket selektiv. Jag följer honom, men fattar egentligen ingenting om hur hans hästliv faktiskt ser ut. Pods och Wille känner jag igen. Men får inget grepp om resten.
Nu har han ju knappast instagram för att pleasa mig. Men jag tycker han är intressant och jag gillar hans ridning och hur han är runt hästarna (det jag sett). Samt att han är känd pga sociala medier? Jag vill se så mycket mer (på svenska dock, han pratar för mycket slang på engelska)!

Min tolkning är att Skyline är en svår häst. Carl är duktig. Men skickade honom till Tyskland för utbildning?
Ni ser, jag fattade aldrig riktigt det heller. Ni andra verkar ha snappat upp saker bättre än mig.

Yara har många topphästar? Tänker att hon är van vid ferraris. Men han är nog lite extra kryddad. Hoppas hon reder ut honom.

En brun hopphäst till. Är det Wille som går GP? Har han inte en dressyrhäst till?

Jag är inte heller så uppdaterad på instagram men tror mest han delar saker på hopphästarna.

En brun hopphäst till. Är det Wille som går GP? Har han inte en dressyrhäst till?

Jag är inte heller så uppdaterad på instagram men tror mest han delar saker på hopphästarna.
Han har bara Wille, skimmeln pods, en brun yngre hopphäst och en fux treårig hopphäst hemma nu. Jag var på Stjärnborg för två veckor sen 😁
Lukas är nån annanstans men han har inte sagt var(i podden) sen har han nog ett gäng unghästar på lite olika ställen.

Han har bara Wille, skimmeln pods, en brun yngre hopphäst och en fux treårig hopphäst hemma nu. Jag var på Stjärnborg för två veckor sen 😁
Lukas är nån annanstans men han har inte sagt var(i podden) sen har han nog ett gäng unghästar på lite olika ställen.

Just det Lukas var den jag tänkte på

Tror inte han vill dela så mycket dressyr längre pga alla diskussioner som det varit inom dressyrvärlden. Vet att jag läst eller hört det någonstans

Tror inte han vill dela så mycket dressyr längre pga alla diskussioner som det varit inom dressyrvärlden. Vet att jag läst eller hört det någonstans
Lite tråkigt, jag tycker han verkar vara vettig inom dressyren med och det är ju väldigt bra att ha sådana synliga. Men också förståeligt från hans sida.

Lite tråkigt, jag tycker han verkar vara vettig inom dressyren med och det är ju väldigt bra att ha sådana synliga. Men också förståeligt från hans sida.
Hans ridning var inte så fin på GHS, tycker jag alltså.
Tror tyvärr att det är samma skrot och korn bakom kulisserna.

Så länge domarna premierar en viss ridning så kommer den att fortsätta.

Hans ridning var inte så fin på GHS, tycker jag alltså.
Tror tyvärr att det är samma skrot och korn bakom kulisserna.

Så länge domarna premierar en viss ridning så kommer den att fortsätta.
Jag har hört flera rykten om att det inte är så fint bakom CHs kulisser. Dock inget med mer substans än så, och jag hoppas innerligt det bara är avundsjukt hittepå. Men jag är rädd det inte är det typ

Liknande trådar

Avel Jag är jättenybörjare på avel och är i full färd med att försöka välja hingst. Hittar många äldre trådar om samma ämne med hingstar som...
Svar
17
· Visningar
1 374
Senast: Murray
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka... 2
Svar
27
· Visningar
6 847
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde... 3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 986
Senast: Juli0a
·
  • Artikel Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 712
Senast: Pratsch
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Smitare - hur gör ni?
  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 31