Dressyrlaget till OS (utbruten från Dressyrsnackis 14)

För mig har sändningen funkat jättebra båda dagarna. Knäppt att det kan vara så olika. Har också kunnat titta i kapp och scrollat i sändningen.

Däremot stör jag mig på Peter Markne som inte är påläst alls. Han kan ju mycket om ridningen så klart men det känns som om han är en soff-kommentator som suttit hemma och tänkt: hur svårt kan det vara? Och inte läst på. Visste inte ens vad ROC var för "land" eller varför de inte får tävla under rysk flagg. Där hade han tur som blev räddad av Henrik.
 
Bara jag som stör mig orimligt mycket på att Markne säger "uppförbacke" istället för "uppförSbacke"? 🥴
 
Jag måste säga att både sändning på nätet och appen fungerar felfritt hos mig. Till och med kommentatorerna fungerar idag!
 
För mig har sändningen funkat jättebra båda dagarna. Knäppt att det kan vara så olika. Har också kunnat titta i kapp och scrollat i sändningen.

Däremot stör jag mig på Peter Markne som inte är påläst alls. Han kan ju mycket om ridningen så klart men det känns som om han är en soff-kommentator som suttit hemma och tänkt: hur svårt kan det vara? Och inte läst på. Visste inte ens vad ROC var för "land" eller varför de inte får tävla under rysk flagg. Där hade han tur som blev räddad av Henrik.

Sen har han tjatat om momenten i programmet nu åtminstone med tre ekipage. Vi VET att den ska byta i vartannat, varför kan han inte förklara mer djupa grejer och definitivt inte räkna en massa. Suck. Sur nu. Hade jag haft fb skulle jag gnälla där…
 

Liknande trådar

Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 393
Småbarn Huuuuur har du fått ditt barn att vilja äta sånt? Vår unge åt allt fram till typ 2 år. Nu är det bara barnmat typ pannkakor, hamburgare...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 017
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 749
Senast: lundsbo
·
Övr. Hund Vad tycker ni om att skaffa valp när man har en gammal hund? Min shih tzu tik är 11 år. Jag pluggar just nu på distans så just nu har...
Svar
4
· Visningar
2 027
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp