Vi har fortsatt rida ut varannan dag och Ärtan både känns och ser fortsatt fräsch ut. Det är fortsatt kallt och betong överallt, hennes energinivå är crazy och just nu är hon som en jobbig unge med adhd

Är överallt och ingenstans, blir väldigt upprörd när hon inte får galoppera och är allmänt störig, inga behagliga turer just nu.
En kollega ska sälja en fyraåring och sa att den är ju lite hoppig och farig fortfarande så de letar efter någon med unghästvana.
Mhm, min är också hoppig och farig och hon är 17 år

Stannade en bil när vi var på väg tillbaka hem förut, frågade efter vägen till ett stall, fattar att det är hopplöst att veta vilket av alla stall som är vilket här

Ärtan är inte bäst på att stå still så under tiden jag förklarade vägen övade hon på levader
Red i ridhuset igår så hon fick trava och galoppera lite. Spark-benet såg bra ut efteråt så planen är att rida fär ett par gånger i veckan nu så hon får göra av med lite mer energi.
Fälten på terrängbanan går att galoppera på men ärligt talat så tror jag inte att jag reder ut att hålla henne där just nu

Det kommer gå alldeles för fort och ta alldeles för lång tid innan jag får stopp.