Alltså jag bara ”jaha det är väl en sambo eller nåt” och reflekterade inte alls. Insåg först när det påpekades j tråden att det var något avigt med det och nog skulle stå altonAlla vet väl vem Anton är?!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså jag bara ”jaha det är väl en sambo eller nåt” och reflekterade inte alls. Insåg först när det påpekades j tråden att det var något avigt med det och nog skulle stå altonAlla vet väl vem Anton är?!![]()
Såg om ett gratis webinar om mental träning "varför rider jag inte som på träning när det är tävling". Kanske hade varit nåtIgår var vi och tävlade. Fin framridning och jag red mjukt och fokuserat i travprogrqmmet, kändes jättebra!
Sen blev hon lite spänd i skritten, jag tappade fokus, galoppen blev kaos med avbrott, forcerad och slarvig ridning innan jag hittade tillbaka och kunde avsluta bra.
Fick en 8:a på inridning och avslut.
Blev såklart jättebesviken precis efter, hur jävla svårt ska det vara att rida ett helt program utan att att klanta bort hälften
Jag kan ju uppenbarligen göra alla moment bra och rider jag som i början blir det väldigt trevligt.
Ärtan var duktig, det är hon alltid![]()
Såg om ett gratis webinar om mental träning "varför rider jag inte som på träning när det är tävling". Kanske hade varit nåt? Jag är oftast nöjd med ridningen som sådan men jag glömmer ju vägen
. Gjorde det igår igen och i WE är det som i hoppningen-tack, adjö och utesluten. Är rätt tråkigt att slarva bort tävlingar på det viset. Ska prova uppläsare på lördag..
Gud vad kul och spännande!!Idag har jag tränat och vi fokuserade på mitt kürprogram. Det är Intermediere 1-nivå och det är ju sjukt utmanande att sätta ihop ett program som är lagom svårt med inte rörigt och samtidigt lite roligt att titta på
Tror vi landat i ett färdigt program, så nu ska jag försöka få till musikenoch så är ju den stora frågan om jag ens får användning för det nere i Linköping
![]()
Idag har jag tränat och vi fokuserade på mitt kürprogram. Det är Intermediere 1-nivå och det är ju sjukt utmanande att sätta ihop ett program som är lagom svårt med inte rörigt och samtidigt lite roligt att titta på
Tror vi landat i ett färdigt program, så nu ska jag försöka få till musikenoch så är ju den stora frågan om jag ens får användning för det nere i Linköping
![]()
Vad kul! Har en liten plan att åka ner veckan innan och starta på Mantorps tävling och sen stanna hos S och N hela veckanSå roligt!
Ska självklart åka och heja på er![]()
Vad kul! Har en liten plan att åka ner veckan innan och starta på Mantorps tävling och sen stanna hos S och N hela veckanska bara få ihop det praktiska med jobb och sånt
Jag fattar precis lyckan när man äntligen kan rida dem inne på banan också! Så kul att det lossnatVi tävlade också igår, en MSVA. Ösregnade innan men höll upp hela tävlingen så det var väldigt skönt. Fille var avspänd även denna start och höll motorn även inne på banan, så jag är supernöjd bara för det. Blev lite missar men jag tar hellre lite missar än att han blir sådär introvert. I första travökningen såg han ett spöke i hörnet vi red mot och när jag tryckte på kickade han mot skänkeln-4. Sen var ena piruetten lite för stor och ett byte i serien blev ett dubbeltramp, så tappade där. Fille var också suuuperkissnödig och hann knappt ut från banan innan han stannade och kissade så jag tänker att där fanns egentligen ännu lite mer motor i honom. Fick 64,487% och är jättenöjd med starten, främst för att han kom ut ur sin lilla bubbla och var så ridbar
Visa bifogad fil 190242