Bukefalos 28 år!

Du gamla, du fria (Ulvlek)

Nej, det gjorde de andra så bra på egen hand :rage:
meesa luv LenaH :love::love::love:

inte aaalls star Wars inspirerat :D
(jar jar binks för de som inte fattar:p)

För LenaH närmast oskumförklarade mig :D i DL 1- OCH blev ett tacksamt "offer" att verka som jag velat haft henne i min lya ;)
Thank you Darling :love:
 
Jag lovar att jag inte virrade till det med flit första dagen. Det är tur jag kan skylla om nåt nu i alla fall. Goda lyan passade mig bättre :p.

Tidigare i leken kan jag förstå, då höll jag med flit låg profil. Men igår berättade jag ju till och med att jag fått raden om vem siaren siar natt 1 och att jag sen skyddat siaren :p
Och tur var väl det. Vi var livrädda att Klara skulle rösta på dig så det skulle vara fritt fram för ulvarna att käka henne sen.
 
Jag lovar att jag inte virrade till det med flit första dagen. Det är tur jag kan skylla om nåt nu i alla fall. Goda lyan passade mig bättre :p.


Och tur var väl det. Vi var livrädda att Klara skulle rösta på dig så det skulle vara fritt fram för ulvarna att käka henne sen.
OH som jag hoppades :D:devil: på just det :sneaky:
 
Jag har väl inte så mycket att tillägga egentligen till den allmänna diskussionen om hur ledarvargen kan ha tänkt när den valde vilka som skulle vara i lyan.
Den kan ha lottat, den kan ha valt några den tyckte är bra som onda, den kan ha valt några som inte brukar vara i lyan,den kan ha valt en ny eller några gamla rävar- den kan ha valt precis hur sjutton som helst misstänker jag.
Det beror också på vem som är ledarvarg - om den hintar, eller inte hintar om man kan hitta något där?
Och hur bra de som är i lyan fattar eventuella hintar
Och hur slug ledarvargen är- om den kan dölja spåren till de den satt i lyan eller om den outar dem

hade någon annan än jag med min roll:angel: skrivit något sådant här så hoppas jag verkligen verkligen verkligen att jag blivit misstänksam:laugh: alternativt hittat min ledarvarg :p
se mitt fetade i mitt inlägg :D
aja
 
hade någon annan än jag med min roll:angel: skrivit något sådant här så hoppas jag verkligen verkligen verkligen att jag blivit misstänksam:laugh: alternativt hittat min ledarvarg :p
se mitt fetade i mitt inlägg :D
aja
Jag reagerade på att du i ett inlägg var väldigt tydlig med att du letade ulvar
 
hade någon annan än jag med min roll:angel: skrivit något sådant här så hoppas jag verkligen verkligen verkligen att jag blivit misstänksam:laugh: alternativt hittat min ledarvarg :p
se mitt fetade i mitt inlägg :D
aja
Lenis skrev nåt liknande, om att mixa så det inte blev erfarna mot nya eller nåt sånt. Så därför hade jag henne som möjlig. Problemet var ju att många skrev sånt. Men vi käkade dig inte iaf! :p
 
Lenis skrev nåt liknande, om att mixa så det inte blev erfarna mot nya eller nåt sånt. Så därför hade jag henne som möjlig. Problemet var ju att många skrev sånt. Men vi käkade dig inte iaf! :p
Yippiekayey!!
:D

men hade planen klar från start. Jag skulle vara skum- få andras tankar i spin och åka ut fort fråga @bollen__ om du inte tror mig ;)
 
Så tack alla för en kul lek! Även om jag kanske blev för tydlig med min roll. Det var svårare än jag trodde att hitta teorier mot folk när man visste. :laugh:
 
Tack LL @bollen__ för en intressant lek! :bow: Schysst att lyckas uppdatera under en spelning oxå det är bannimej att vara dedikerad :D

Snyggt jobbat goda.. o skäms ni som röstade ut mej o utan att ens dra det vanliga om att oj nu blev det drev.. jag hade ju inte ens skrivit nåt knas utan bara inte röstat på en som jag omöjligt kunnat veta rollen på dag ett :cry::p Jag ska spöka för er.. :devil::angel::D
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 036
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 766
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 680
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 448
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp