Du gamla, du fria (Ulvlek)

Helt otroligt att vi hängde med i diskussionen :rofl::love:
verkar inte som alla gjorde det, för då hade de ju inte röstat på dig! O_o


Å jag nojade som fn över mitt inlägg igår där jag skrev om postnord å fördröjningen av informationen å var livrädd att lyan skulle snappa upp vem som var ängel.... Sedan tänkte jag att de nog redan gjort det å tänkte jag ville förmedla till goda istället
 
och jag fattar fortfarande inte hur ni kunde tro att det var jag :rofl:

Jag tycker inte jag gjort ngt annat än skrikit ut att jag är tvilling m fio (därav mitt skyddande av henne i leken - sorry @hemlig , men jag var ju tvungen att rösta på dig för att rädda min tvilling.
Jag förstod inte att du var tvilling förens efter fio käkats och insåg att du var den enda som hade kunnat vara tvilling med henne. Men då hade jag även glömt av tvillingarna delar av leken.
 
verkar inte som alla gjorde det, för då hade de ju inte röstat på dig! O_o


Å jag nojade som fn över mitt inlägg igår där jag skrev om postnord å fördröjningen av informationen å var livrädd att lyan skulle snappa upp vem som var ängel.... Sedan tänkte jag att de nog redan gjort det å tänkte jag ville förmedla till goda istället
@Klara måste ha blivit demonerad i smyg. LL kanske inte ens visste det.
 
Jättetack alla och @bollen__ för en jätterolig lek! Så här kul har jag inte haft på länge även om skallen inte är som förr å jag inte kan hänga med å leka på samma sätt som jag gjorde då :love:

Men igår var jag lite frustrerad över er i lyan att ni käkade min högrahalva fio å inte mig när jag uttryckligen sagt att jag var tvungen att vara lynchad/käkad innan den 13 juni - tack @bollen__ (igen) att du snabbade upp leken :)
 
Mycket troligt! jag kunde väl inte skrivit ut den roll jag hade på dig mycket tydligare än vad jag gjorde....
Du kunde inte varit ond pga qitis lynchen (och att jag visste vem som dolda rösten låg på ;) )
Så du anar att jag blev ledsen när du blev käk :cry: var helt säker på att jag blivit siad. Såg ut så i det inläggen du citerade.
 
Så du anar att jag blev ledsen när du blev käk :cry: var helt säker på att jag blivit siad. Såg ut så i det inläggen du citerade.

Förstår det :love:, men kände att jag itne ville skriva i klartext vad jag trodde å sedan är det så att jag måste erkänna att jag velade om @LenaH å @Madalitso som ängel ... (å nojade över att fårulven lagt en alibiröst i det dolda på LenaH å att Lena var ulv pga det). Där av min "herre gud måtte jag inte ångra det här" om att jag satte LenaH åt det godare hållet ;)
sedan när Mada verifierade vad jag redan anat om vem goda lyan skickat info till första natten så fattade jag hennes roll. Men det hade jag inte gjort om inte hon trott att jag trodde du hade hennes roll, när det egentligen var LenaH jag hade mappat in där....

Men dig var jag ganska så klar på var god, efter min tillfälliga sinnesförvirring när jag röstade på dig :angel:
 
Förstår det :love:, men kände att jag itne ville skriva i klartext vad jag trodde å sedan är det så att jag måste erkänna att jag velade om @LenaH å @Madalitso som ängel ... (å nojade över att fårulven lagt en alibiröst i det dolda på LenaH å att Lena var ulv pga det). Där av min "herre gud måtte jag inte ångra det här" om att jag satte LenaH åt det godare hållet ;)
sedan när Mada verifierade vad jag redan anat om vem goda lyan skickat info till första natten så fattade jag hennes roll. Men det hade jag inte gjort om inte hon trott att jag trodde du hade hennes roll, när det egentligen var LenaH jag hade mappat in där....

Men dig var jag ganska så klar på var god, efter min tillfälliga sinnesförvirring när jag röstade på dig :angel:
Jag hade troligen listat ut att du också var god även om du inte siats. Så småning om iallfall :p
 
och jag fattar fortfarande inte hur ni kunde tro att det var jag :rofl:

Jag tycker inte jag gjort ngt annat än skrikit ut att jag är tvilling m fio (därav mitt skyddande av henne i leken - sorry @hemlig , men jag var ju tvungen att rösta på dig för att rädda min tvilling.
Ingen fara. Jag kände att jag inte orkade engagera mig när jag redan trasslat till det (@nickan1 - du kommer inse att det händer rätt ofta med mig :angel:) och då var det rätt skönt att inte behöva teoria.
 
Förstår det :love:, men kände att jag itne ville skriva i klartext vad jag trodde å sedan är det så att jag måste erkänna att jag velade om @LenaH å @Madalitso som ängel ... (å nojade över att fårulven lagt en alibiröst i det dolda på LenaH å att Lena var ulv pga det). Där av min "herre gud måtte jag inte ångra det här" om att jag satte LenaH åt det godare hållet ;)
sedan när Mada verifierade vad jag redan anat om vem goda lyan skickat info till första natten så fattade jag hennes roll. Men det hade jag inte gjort om inte hon trott att jag trodde du hade hennes roll, när det egentligen var LenaH jag hade mappat in där....

Men dig var jag ganska så klar på var god, efter min tillfälliga sinnesförvirring när jag röstade på dig :angel:
Det var väl ungefär då även jag fattade att Mada hade den roll som hon trodde att du trodde att Art hade. :laugh:
 
jag ville ta kål på henne redan i lynch 2 O_o:cry::cry::cry::cry:

och hur många ggr jag sedan vädjan till LL att KAN JAG INTE FÅ KÄKA DEN DÄRINGA SIAREN :arghh::arghh::arghh::arghh::arghh:
:p
Inte en chans att du fått käka henne, jag skyddade henne konstant så fort jag hittat henne :p
(TÄnkte att det är inte mycket lönt med en ängel om siaren dött, så ens när jag var 99% säker på att ulvarna försökte käka ängel inte siare bytt jag inte vem jag skyddade, uti fall att :D)
 
förstår inte varför alla tycker jag är så skum hela tiden, jag är ju bara mig själv "what you see is what you get"-lixom @Klara ;)
Men i den här leken var det ju bra å bli siad tidigt :):p
Jag är glad att jag siade dig. Det hjälpte mig mycket. :up: Det svåraste var att komma på hur jag skulle få fram det i tråden. :D

När jag fick din roll hittade jag ju fio direkt.

Art räknade jag ju ut själv (Jag tyckte jag tjatade ihjäl mig om att jag inte sist henne, det inlägget jag hela tiden hänvisade till var skrivet före dl där jag siade Paddi). Om jag hade litat på mig själv bara nu på slutet. :laugh:
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 461
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 238
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 197
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 032
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Annonsera mera hundar 2
  • Kemisk kastration?
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp