Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du får ta på koppel o gå på promenad. Kan ju vara bra träning inför att hämta tillbaks från grannars trädgårdar o dylikt.Jag har lite dåligt samvete för att de inte får gå ut än (men de ska, de ska) så jag har satt in lite stubbar i boxen och det är så himla kul att se hur de direkt börjar klättra och balansera, som små barn. (Vi har naturligtvis en kamera i getstallet, så jag kan stå i köket och titta på dem på en ipad, lyssna på dem och prata med dem. Det är underbart att spela bräkanden rakt ut i högtalarna när man går och tar en kopp kaffe eller plockar i diskmaskinen.)
Japp, tänkte testa detta i morgon. Mycket eventuellt får de också vara en stund (under övervakning!!!) i vår inhägnade trädgård. Den behöver ändå klippas ner rätt rejältDu får ta på koppel o gå på promenad. Kan ju vara bra träning inför att hämta tillbaks från grannars trädgårdar o dylikt.![]()
OH NO! ( @Capybara )Du får ta på koppel o gå på promenad. Kan ju vara bra träning inför att hämta tillbaks från grannars trädgårdar o dylikt.![]()
Spirande knoppar och gräs .....Det här är när de får höra ”Våren” ur ”De fyra årstiderna”.
Samma här!Älskar denna tråden! Har den på hårdbevakning.
Vårt blir bara 1,60På jobbet åker jag förbi ett ställe som har getter, dom har typ 2 meter höga staket till dom. Dom verkar ha det jättebra och jag tittar lite avis när jag åker förbi, men 2 meters staket ligger inte på + listan
![]()