Dyon the Difference

Babe

Trådstartare
Min dröm vore ett träns från Dyon av modell The difference, men det är ju helt okristligt dyrt :crazy: (iallfall för min plånbok).
Någon som vet ifall något annat företag har hängt på trenden med svängda nackstycken, dvs finns det någon billigare kopia av detta träns?

/B

Sv: Dyon the Difference

Har för mig att det är patentskyddat, så det finns nog inget liknande.
Kolla på begagnat kanske? :)

Har hittat några begagnade men dom låg ändå på ca 2500 kr,,,, lite dyrt för mig :o

/B

ja det är patentskyddat men faktiskt så har jag sett en kopia på detta träns vet inte om jag får skriva ut var

globus har iaf ett kandar med liknande nackstycke. hööks har väl också nåt träns som liknar?

Nja, hööks variant är bara brett, det sitter på samma ställe som vanliga nackstycken (om det är Walsall-tränset du syftar på?).

Jag har känt på en kopia och äger originalet - det var en jä*la skillnad i kvalité och passform.

Hej
Har du sett någon rea nyligen?
Jag har googlat och letat hela dagen utan framgång.

Sinfonie, vad är det för kopia? Vilka saluför den?

Givetvis fattar även jag att det skiljer sig i kvalitet på lädret och arbetet, men ibland räcker inte pengarna till allt man vill ha så man får då välja det billigare alternativet.

/B

( ja jag har en sjukadjurfond samt väldigt välförsäkrade djur så ni behöver inte oroa er att jag inte har pengar när djuren blir sjuka, jag har bara inte råd med ett träns för 3500 spänn)

jag köpte en kopia av det tränset på eurohorse förra året! Gav max 300 pix för det, men tyvärr var det alldeles för litet :(

Det var på eurohorse ifjol, 150 kr.
Märket kommer jag inte ihåg, bara att det var ett riktigt pappersträns i konstig storlek (en kompis köpte ett i cob till sin phäst - det var enormt på henne).

Liknande trådar

Utrustning Ursäkta alla trådstartar :o Men till frågan. Det här med nosgrimmor. Jag har inte direkt haft nån tanke bakom val av nosgrimma, annat än...
Svar
0
· Visningar
1 196
Avel Hej! Hoppas att det är okej att göra så här :) Är väldigt ny här, så skäll på mig (snällt, tack! ;) ) om jag gör något knasigt...
Svar
17
· Visningar
4 879
Senast: Görel
·
E
Utrustning Funderar på att köpa ett nytt träns till min häst, och har kollat på Dyon the difference eftersom han har en fettknöl precis bakom...
Svar
13
· Visningar
3 940
Senast: palle
·
Övr. Hund Diskussionerna ang elhalsband går ju ofta höga på diverse forum. Själv har aldrig provat, men alltid varit av åsikten att det är bra att... 2 3
Svar
40
· Visningar
7 467
Senast: Nizhoni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka