Dyraste grejorna?

L

Lonely

Gör en ganska meningslös, men kul tråd (enligt mig) ;)

Vilka är dom dyraste hästgrejorna?

Jag kan svara följande:

Sadlar: Hermes? (ca 47 000:-)
Grimmor: Nån i läder iaf. ;)
Schabrak: Många, men vilken är dyrast :confused: ;)

Skriv gärna om benskydd, schabrak, täcken osv.

Vore kul om någon ville svara :)
 
Sv: Dyraste grejorna?

av hjälmarna tro jag nog att Pikeur High Lite är bland dom dyraste hjälmarna om det är det du menar. Den kostar ca. 13.000
 
Sv: Dyraste grejorna?

Förra året när jag var i gbg var v inne i nån butik där dom sålde handsydda träns i engelskt läder.. Min kompis köpte ett för 5890:- tror jag det var ja iaf cirkus 6000:- (bortskämmda jävla snorunge) va avis jag var.

Men iaf så fanns det plancher (stavas?) där de stog en hemsida längst ner. När vi kom hem gick jag såklart in där och länkade mig vidare till nått trams i argentina där dom sålde vanliga träns men mest utställningsträns. Det fanns alltså träns för över 10.000 svenska kr.. :eek:
 
Sv: Dyraste grejorna?

CeciliaHeikne skrev:
Förra året när jag var i gbg var v inne i nån butik där dom sålde handsydda träns i engelskt läder.. Min kompis köpte ett för 5890:- tror jag det var ja iaf cirkus 6000:- :
:eek: :eek:
 
Sv: Dyraste grejorna?

Ja vet :smirk: helt sjukt.. Men det var otroligt snyggt. Men SÅKLART var det itne hon som betalade.. (hennes faster givetvis) som betalar hennes stallhyra, foder, tävlingar, häst, utrustning, träningar, tävlingar, hovslagare, jaa rubbet..
 
Sv: Dyraste grejorna?

Ett av många shabrak som är dyra är väl Pessoa... Eller grandeur...
 
Sv: Dyraste grejorna?

Eller varför inte RG? J*vligt dyra men j*vligt snygga!
 
Sv: Dyraste grejorna?

nemen är du hemma från stallet redan? :eek: :D
 
Sv: Dyraste grejorna?

hahaha oj då så tråkigt.. Jag har itne ens orkat pallra mig dit ännu. Ska röra på mig snart, ska bara duscha först..

Ska föresten till hagens på söndag :bump:
 
Sv: Dyraste grejorna?

dalechavezmontecarlo.jpg


pris $5159 dollar
 
Sv: Dyraste grejorna?

:eek: :eek:

Riktiga diamanter på eller? ;) :angel:
(den sistnämda sadeln)
 
Sv: Dyraste grejorna?

CeciliaHeikne skrev:
Förra året när jag var i gbg var v inne i nån butik där dom sålde handsydda träns i engelskt läder.. Min kompis köpte ett för 5890:- tror jag det var ja iaf cirkus 6000:- :eek:
´
Varför köpa ett när man kan få två för dubbla priset!? ;) :idea:
 
Sv: Dyraste grejorna?

Ja, man undrar ju. Mycket silver och handskuret mönster i fint detaljarbete. Sånt kostar.
 
Sv: Dyraste grejorna?

Läste lite av eran inlägg här ang dyr utrustning..Sadlarnas pris är hel sjuka!! Då måste det vara livstids garanti på dem, eller? Själv så säljer jag handlagade/sydda träns med utskärningar, silver och det hela för mer är halva priset och då har jag en garanti på 5 år (för ett träns). Tar in dem ifrån USA. Men jag tror att några butiker tar överpriser på sina produkter. Ska jag lägga ut pengar på något som "kostar skjortan" så är det viktigt med lång garanti, generell hållbarhet, super kvalitet och inte minst så ska det se bra ut också. Âr bara lite nyfiken ang tränset som beskrevs ovan - var det ett vanligt träns, kandar eller western? /Nat
 
Sv: Dyraste grejorna?

karrob skrev:
´
Varför köpa ett när man kan få två för dubbla priset!? ;) :idea:


fråga mej inte, jag skulle inte köpt de när man kan få typ två andra jätte fina träns istället. Roligare att ha lite o byta med en att köpa ett svindyrt.. :smirk: :D
 
Sv: Dyraste grejorna?

Cliff Bersby schabrack med gele. Mitt kostade 1400kr
 

Liknande trådar

Övr. Hund Usch måste bara skriva av mig! Om tråden är på fel ställe så flytta den gärna. Var med om en så obehaglig händelse idag! Är för...
Svar
2
· Visningar
1 609
Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
7
· Visningar
4 017
Övr. Hund Va några år sen jag va aktiv här i hunddelen men nu har det börjat rycka ordentligt i hundsugsnerven och även om det är nått år tills vi...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
6 190
Senast: Hedinn
·
Ekonomi & Juridik jag har haft boxplats på ett privat stall i tre år. Detta har nu byggts ut och nu är vi ca 15 inarkoderade mot tidigare endast 2. Jag...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
14 180
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Uppdateringstråd
  • Dressyrsnack 16
  • Hingstval 2024

Omröstningar

Tillbaka
Upp