EasyBoot Epics till minishettis

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Fjunet
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 10
  • Visningar Visningar 1 573
F

Fjunet

Kan de i storlek pony tänkas passa minihovar? :confused: Han har himla små och söta tassar :love:

Någon här som har dem till minisar?

Sv: EasyBoot Epics till minishettis

Tror inte det gör det..
Har inte sett dem, men vi säljer bla shettisutrustning och när vi tar in saker till shetland är det i shetlansstorlek eller X-small ponny.
Tror inte vanlig ponny passar.
mvh El

Det är inte vanlig ponny. Deras storlekar är inte uppbyggda på det vanliga systemet.

Du kanske kan prova boa boots istället? Har för mig att dom går att få i ganska små stl, min har 3 och 4, och han har ju inga jättehovar precis.

Fjunet skrev:
Kan de i storlek pony tänkas passa minihovar? :confused: Han har himla små och söta tassar :love:

Någon här som har dem till minisar?

Jag har storlek 1 till min islänning, han har 00 i vanliga skor... Om det är till någon hjälp?

Hittar ingen storlekstabell på dem...?

Jo, jag vet att det finns en storlekstabell på dem. Men inte på Boa bootsen.

De är större än Epic, så de passar absolut inte.

Jag hade hemma storlek Pony till min 96 cm shettis å de var för små till henne. Men till min minishettis vore de ändå på tok för stora. Men nu är ju din mini lite större än min, så du får helt enkelt ta å mäta hovarna och jämföra med tabellen.

Liknande trådar

Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
5
· Visningar
448
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Ni som har A ponnys av slankare typ, var hittar ni passande utrustning? Köper ni ponny-storlek eller till shettis? Jag tänker främst på...
Svar
3
· Visningar
532
Senast: Kiwifrukt
·
Utrustning Vet att det någonstans funnits en tråd med folk som har små ponnyer (kat A-B) som lagt upp kort och tipsat om utrustning och sånt...
Svar
19
· Visningar
4 004
Senast: Barrel
·
Hästhantering Hej! Är ny här på forumet. Jag har köpt en minishettis från ett slakteri i Holland. En ettårig hingst. Han har inte kommit än... 2 3 4
Svar
78
· Visningar
24 523
Senast: Twihard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Svensk Politik 4
  • Vad gör vi? Del CCXIII
  • Eurovision 2025

Hund, Katt, Andra Djur