Efterlyser promenadkompisar här oxå (gbg)

paradiset

Trådstartare
Om ngn känner för att snacka kravlöst och lära hunden något samtidigt? Min hund behöver promenera mer med helt okända hundar och INTE få hälsa eller leka ALLS. Inte heller hälsa på dig/er. Bara lära sig slappna av och gå följsamt ändå.

Jag bor i nordost och har inte bil så promenerar helst här eller i centrum eller så, har svårt hinna ta mig till delsjön t ex innan det är dags hämta barnen på dagis.

Sv: Efterlyser promenadkompisar här oxå (gbg)

Vi promenerar gärna med er någon gång :) Vi bor i Kode, men har bil så vi kan ta oss överallt! Var, mer exakt, bor du?

Såg att du har en tårta under din avatar idag,så då fyller du år! Grattis!

Hm, nordost, då borde vi kanske bo hyfsat nära varandra?:)
Vi kan tänka oss att promenera

Liknande trådar

Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att... 2
Svar
38
· Visningar
6 077
Senast: Liran
·
Övr. Hund Min tollare fyller 2 år i slutet av mars. Han är en underbar hund med mycket energi och glädje. Vårt (eller egentligen mitt) problem är... 2 3
Svar
50
· Visningar
10 298
Senast: AlmostEasy
·
Hundhälsa Hej! Här kommer min allra första trådstart på Hund! Hoppas att ni orkar läsa... :nailbiting: Jag (och lite grann min sambo, men mest... 2
Svar
38
· Visningar
3 311
Senast: Aionee
·
Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
5 320

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka