Bukefalos 28 år!

Ej behörighet för att visa en tråd?

AgentCarter

Trådstartare
Jag kan ej komma in på sidan 3 av tråden "hästen kastar av ryttaren" (ungefärligt namn...)
http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=1119914&page=3
Det står:
Kethets, du har inte behörighet till den här sidan. Det kan bero på en av flera anledningar:

1. Ditt användarkonto har inte rätt behörigheter för att komma åt den här sidan. Försöker du att redigera någon annans inlägg, komma åt administrativa funktioner eller andra system som kräver särskild behörighet?
2. Om du försöker att posta, kan administratören ha stängt av ditt konto, eller det kan vänta på aktivering.

Men jag har kunnat läs sida 1&2 utan några som helst problem?
Fast det fungerar inte nu heller...
 
Sv: Ej behörighet för att visa en tråd?

Förmodligen har moderatorn stängt tråden. Antingen för att ta bort den helt eller för att rensa den från inlägg som strider mot reglerna. Du råkade bara växla mellan sidorna precis när moderatorn stängde tråden.
 
Sv: Ej behörighet för att visa en tråd?

Aha, tack för hjälpen! Trodde att buke hade börjat en kamp för att få bort mig eller något :p
 
Sv: Ej behörighet för att visa en tråd?

Trådar som stängs går att läsas av alla,det går dock inte svara i den.

Trådar som däremot slängs/raderas går inte att läsas av användarna alls.

TS har suttit och läst i den aktuella tråden och moderatorn har under samma tid slängt/raderat tråden. När TS byter sida i den aktuella tråden så har moderatorn slängt/raderat tråden och då kommer behörighetssidan upp.

/lillebill,moderator
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 340
Senast: jemeni
·
Småbarn Vi har en kille som blir 3 år i april och en bebis på 2 månader. När sonen blev 2 år började han bli mer och mer trotsig och i höst nu...
2
Svar
34
· Visningar
5 247
Senast: Guldaskig
·
Tjatter Ni är alla varmt välkomna till Bukes stora nyårsfest! Detta år är det en färgsprakande maskeradbal som anordnas av Idahoe och...
52 53 54
Svar
1 060
· Visningar
36 532
Senast: Hedinn
·
Tjatter Goda roller: Bagaren - När hen blir uppäten så orkar inte ulvarna äta nästa natt, det vill säga ingen dör. Byfånen - Som byns fåne har...
41 42 43
Svar
853
· Visningar
23 127
Senast: Kilauea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp