:banana::bump:

Alltså, jag bara MÅSTE fråga. Var det någon som fattade att jag var ängel? I så fall när?

I måndags skrev jag såhär till LL: "Men varför skriver ALLA att de inte har koll på mig eller inte vet vart de har mig? Är jag SÅ osynlig?! O_o:cry:

Det känns som att jag är Harry Potter som utan min vetskap trollat mig själv osynlig med en osynlighetsmantel? :rofl:"

Fast varför skulle man som god kunna lista ut vem ängeln är? Man ser ju inget av vad den gör. Och OM man listar ut vem ängeln är så är det ju rätt dumt att hinta något om det?

I min bok är det den största komplimangen man kan få om ingen tycker att de har koll på en när man skriver så mycket som du gör ;)
 
Det var ju t.o.m. nån (@glömmerallt ?) som föreslog paket till LenaH igår kväll tror jag. När jag kom in och såg det så tänkte jag oj, är inte LenaH ond, vad har jag missat?!
Du blev inte käk för att du misstänkte mig lite svagt, du blev käk för kommentaren om vilka som var inne efter DL på kvällen. Med det resonemanget så borde du varit ond som åkte skidor.
 
Och det var nog tor jag siade dig ändå tycker jag. Hade aldrig trott du var god annars så hade lynchat sig utan pardon

och jag grämer mig att jag inte siade ceta då jag siade niyama. Jag ändrade mig strax innan dl. Hade ju varit fint att godförklara henne och ulvarna käkat henne sedan :devil:
Men tyckte också det var bra att kunna placera niyama
Jag var inte så lycklig över den supertydliga godförklaringen :p
 
Och det var nog tor jag siade dig ändå tycker jag. Hade aldrig trott du var god annars så hade lynchat sig utan pardon

och jag grämer mig att jag inte siade ceta då jag siade niyama. Jag ändrade mig strax innan dl. Hade ju varit fint att godförklara henne och ulvarna käkat henne sedan :devil:
Men tyckte också det var bra att kunna placera niyama

Haha både Niyama och Artline var jag ju verkligen inne på var ulvar tills du siade dem. Men kände mig också rätt nöjd med det, hade tillräckligt fel för att få leva vidare :p
 
Du blev inte käk för att du misstänkte mig lite svagt, du blev käk för kommentaren om vilka som var inne efter DL på kvällen. Med det resonemanget så borde du varit ond som åkte skidor.
Lite svagt? Du var nog den jag misstänkte mest när jag dog. Trodde jag blev käk för att jag var godförklarad? Den kommentaren var ju mest skämtsam, skrev ju nåt om IRL också men det är ju klassiskt att några fastnar i diskussioner i lyan efter dl medan goda diskuterar i tråden (alltså de som varit aktiva runt dl).
 
Fast varför skulle man som god kunna lista ut vem ängeln är? Man ser ju inget av vad den gör. Och OM man listar ut vem ängeln är så är det ju rätt dumt att hinta något om det?

I min bok är det den största komplimangen man kan få om ingen tycker att de har koll på en när man skriver så mycket som du gör ;)
Jag vet inte hur det skulle gå till. Tänkte att spioninfon kanske kunde komma till hjälp, eller att det i alla fall skulle vara lite mer klart vilken sida jag spelade för.

Och tack! (Eller något? Vet inte vad man säger?😅) :)
 
Jag är lite leden att goda lyan aldrig skickade rösten, tänkte det kunde bli kul när någon skulle lägga en röst med nattDL :p
 
Hade inte en tanke på dig som ängel @heffaklumpen
Och jag var dum nog att skydda q jag med :banghead: . Kom på det efteråt att det var ju troligt att ängeln redan skyddade henne.
Det roliga/lustiga var att jag samma kväll funderade på att skydda någon annan för att min magkänsla sa att Q inte skulle kunna bli käk ändå. Men sen vågade jag inte chansa så jag lät det stå kvar :p
 
:banana::bump:

Alltså, jag bara MÅSTE fråga. Var det någon som fattade att jag var ängel? I så fall när?

I måndags skrev jag såhär till LL: "Men varför skriver ALLA att de inte har koll på mig eller inte vet vart de har mig? Är jag SÅ osynlig?! O_o:cry:

Det känns som att jag är Harry Potter som utan min vetskap trollat mig själv osynlig med en osynlighetsmantel? :rofl:"
Jag började misstänka det idag men då fick vi/ de ju inte käka mer så det spelade ingen roll :cautious:
 
Jag var medvetet vag om vem jag trodde var tvilling /ängel. Räknade ut redan igår att det borde vara breaktown och Heffaklumpen som satt på de rollerna. Tyckte de kunde få fundera över det själva.
och inte ett enda käk missade de.de rackarna :meh:
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 086
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
30 31 32
Svar
620
· Visningar
6 735
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 817
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 733
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp