Tack för en rolig lek:) även om jag känner att jag inte är på topp när jag jobbar nätter så är det kul att ha något att ockupera tankarna med:)
 
Även jag tackar för en kul och lärorik lek här från åskådar plats, med facit i hand är det nog tur jag inte anmälde mig till leken, då jag inte kunnat rösta eller svara på frågor innan DL någon dag om då inte jag lagt rösten redan kring midnatt för nästkommande DL.
 
Det var ju t.o.m. nån (@glömmerallt ?) som föreslog paket till LenaH igår kväll tror jag. När jag kom in och såg det så tänkte jag oj, är inte LenaH ond, vad har jag missat?!
Ja jag var super inne på dig som bybo @LenaH (tills art blev siad) räknade till och med på hur många bybor det var kvar för jag typ uteslöt att du hade någon annan god roll så. Sen misstänkte jag @Artline mycket också så då fick du inte plats i lyan :p
 
Alltså större delen av leken hade jag väldigt svårt att få grepp om dig, du var liksom varken god eller ond :rofl:
Typisk bybo. Och typiskt ulvigt. Den rollen alla ulvar vill verka ha är just bybo. Alla andra roller finns det ju någon som kan opponera sig mot ;)
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 110
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
41 42 43
Svar
855
· Visningar
9 605
Senast: Glimra
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 836
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 748
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp