@qitis när du höll på och tjatade om vad jag tänkte om hemlig, och nåt om igår var igår vad tänker du idag, tänkte vilken jävla roll tror du JAG har? Jag är ju bybo, jag har väl inte fått veta nåt om hemlig inatt heller! Därav missade jag grejen med hemlig - bsf för jag blev bara frustrerad av att jag vet ju inget 😅
 
@qitis jag försökte igår be dig att inte slösa sian på mig som bara var bybo. Jag tyckte det var viktigare att hitta ängeln.


Men då visste jag inte att du fått spioninfo och visste om vem ängeln var (?).


Men det blev ju bra.
 
@qitis jag försökte igår be dig att inte slösa sian på mig som bara var bybo. Jag tyckte det var viktigare att hitta ängeln.


Men då visste jag inte att du fått spioninfo och visste om vem ängeln var (?).


Men det blev ju bra.
Nä, den stackars ängeln har känt sig väldigt bortglömd, då ingen gissade hennes roll :D
 
@qitis jag försökte igår be dig att inte slösa sian på mig som bara var bybo. Jag tyckte det var viktigare att hitta ängeln.


Men då visste jag inte att du fått spioninfo och visste om vem ängeln var (?).


Men det blev ju bra.

Tror snarare att det var rätt avgörande att hon siade dig. Jag hade nog kunnat rösta på dig istället för på LenaH. Eller ja ifall ulvarna inte struntat i sista dagen så hade det kanske hänt något annat, men utifrån vad vi annars vetat efter natt-dl.
 
:banana::bump:

Alltså, jag bara MÅSTE fråga. Var det någon som fattade att jag var ängel? I så fall när?

I måndags skrev jag såhär till LL: "Men varför skriver ALLA att de inte har koll på mig eller inte vet vart de har mig? Är jag SÅ osynlig?! O_o:cry:

Det känns som att jag är Harry Potter som utan min vetskap trollat mig själv osynlig med en osynlighetsmantel? :rofl:"
 
@qitis jag försökte igår be dig att inte slösa sian på mig som bara var bybo. Jag tyckte det var viktigare att hitta ängeln.


Men då visste jag inte att du fått spioninfo och visste om vem ängeln var (?).


Men det blev ju bra.
Nej jag visste inte vem ängeln var. Den infon jag fick visade att jag var skyddad.
Räknade ut att breaktown och heffa var ängel / tvilling. Efter heffas röstinlägg blev jag säker på att hon var ängel dock.
 
Tror snarare att det var rätt avgörande att hon siade dig. Jag hade nog kunnat rösta på dig istället för på LenaH. Eller ja ifall ulvarna inte struntat i sista dagen så hade det kanske hänt något annat, men utifrån vad vi annars vetat efter natt-dl.
Det var inte medvetet att strunta i men jag hinner sällan leka förrän på kvällen efter jobb och stall och när Artline blev siad idag och jag missat diskussionerna under dagen så blev det rätt kört.
 
@qitis jag försökte igår be dig att inte slösa sian på mig som bara var bybo. Jag tyckte det var viktigare att hitta ängeln.


Men då visste jag inte att du fått spioninfo och visste om vem ängeln var (?).


Men det blev ju bra.
Och det var nog tur jag siade dig ändå tycker jag. Hade aldrig trott du var god annars så hade lynchat dig utan pardon

och jag grämer mig att jag inte siade ceta då jag siade niyama. Jag ändrade mig strax innan dl. Hade ju varit fint att godförklara henne och ulvarna käkat henne sedan :devil:
Men tyckte också det var bra att kunna placera niyama
 
:banana::bump:

Alltså, jag bara MÅSTE fråga. Var det någon som fattade att jag var ängel? I så fall när?

I måndags skrev jag såhär till LL: "Men varför skriver ALLA att de inte har koll på mig eller inte vet vart de har mig? Är jag SÅ osynlig?! O_o:cry:

Det känns som att jag är Harry Potter som utan min vetskap trollat mig själv osynlig med en osynlighetsmantel? :rofl:"
Jag visste att du eller Breaktown var tvilling men brek var mer trolig tvilling.
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 110
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
41 42 43
Svar
855
· Visningar
9 622
Senast: Glimra
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 837
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 748
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp