Oooh, i så fall är det nytt!Jag tror att atg släpper in andra länder för att kunna se Elitloppet? Något om att inlogg med BankID inte behövs. Sen kanske det ändå är fel tid på dygnet? Men tips till ni som inte bor i Sverige! @Sel
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oooh, i så fall är det nytt!Jag tror att atg släpper in andra länder för att kunna se Elitloppet? Något om att inlogg med BankID inte behövs. Sen kanske det ändå är fel tid på dygnet? Men tips till ni som inte bor i Sverige! @Sel
Jag såg någon på Facebook som delat något sånt och hyllade atg. Men jag lovar ingetOooh, i så fall är det nytt!![]()
Sky racing här visar det tydligen om man har konto. Jag ansökte om konto för nån vecka sedan men inte hört nåt från TAB.! Får se om jag håller mig vaken dock, heat 1 är 11.30pm vår tid så finalen är runt 1 på morgonen hahaJag såg någon på Facebook som delat något sånt och hyllade atg. Men jag lovar inget![]()
Är det någon som har länken till Elitloppet på tv4 play? Jag hittar bara en massa intervjuer och bakgrunden till olika hästar och lilla elitloppet.
Å för i helvete. Vilken jäkla häst! Jhar fan ingen röst kvar
Jag såg ju att Idao de Tillard galoppera innan start ... Men vad hände med Inexess Bleu ?
Nån som hört några kommentarer från fransoserna ?
Om du tänker på tvn som fick sig en snyting så hör det inte till vanligheterna kan jag säga.Fantastisk prestation och helt fantastisk häst men kan vi sluta tycka det är roligt och coolt med män som har aggressionsproblem bara för att det handlar om sport?!
Hör inte till vanligheterna? Vad spelar det för roll menar du? Varför behöver män ha aggressioner överhuvudtaget i samband med sport?Om du tänker på tvn som fick sig en snyting så hör det inte till vanligheterna kan jag säga.
Gör inte detta till en man vs kvinna grej.