Bukefalos 28 år!

Elstöd utbetalning

Mitt trillade just in. Ingen förvarning på kontot men däremot fick jag besked från mitt elbolag hur mycket jag skulle få i princip direkt efter det att det bestämts hur det skulle betalas ut. Kivra har jag inte.
 
Fick strax över 7000 kr, vilket var mer än väntat. Beräkningsmodellen man har valt är rätt ofördelaktig för oss eftersom huset stod tomt året innan (dock uppvärmt till typ 15 grader..). Kommer troligen få mycket mer nästa omgång eftersom det nu bor en småbarnsfamilj i huset, förbrukningen har väl tiodubblats sen vi flyttade hit, haha.
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Spinner vidare i egen tråd ang. privat väg och vägföreningar Vi är 4 hushåll på vår väg. Eftersom vi har hyrt ut möblerat rum och bor...
Svar
5
· Visningar
1 062
Senast: tara
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
5 191
Kropp & Själ Jag visste inte om jag skulle lägga tråden här eller på dagbok. Men jag vill nog ha tankar? För att börja från början… Jag har varit...
2
Svar
29
· Visningar
3 920
Senast: skiesabove
·
  • Artikel
Dagbok 28. juni.... Telefon från Rehabiliteringsscentret Vintersol på Teneriffa... "Du fick mejl från oss igår, kan du läsa igenom och svara...
Svar
5
· Visningar
864

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Livförsäkring
  • Uppdateringstråd 29
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp