oki, tack, tror att jag hänger med dåFör att jag lyfte funderingen på om Artline skulle ha kunnat vara det svarta fåret i och med att hon röstade på mig för att hon trodde att jag var det svarta fåret, precis som Habina hade gjort i leken före.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
oki, tack, tror att jag hänger med dåFör att jag lyfte funderingen på om Artline skulle ha kunnat vara det svarta fåret i och med att hon röstade på mig för att hon trodde att jag var det svarta fåret, precis som Habina hade gjort i leken före.
intressanta tankarLånar listan av Q.
--
Om Q är god så tror jag inte att Paddington är ond pga röständringen, jag ser inte riktigt varför hon skulle göra den om hon sitter i lyan m MikaTela.
Är Q ond så kan P ha gjort röständringen för att förhoppningsvis förhindra att Q skulle åka om Q är Kommandoran. Är hon vanlig ulv så hade den ju inte behövts?
Om P skulle vara får så vet hon ju om båda var onda eller om q är god. Tycker nog att röständringen iaf gör att P inte borde vara fåret? Varför som får ändra röst oavsett vilken roll Q har? Speciellt OM Q är god, då har ju fåret bidragit till att en ond åkte. Med en röständring i sista minuten och det drar ju ändå till sig blickar. Så tja, utifrån det så bör man väl kunna utesluta Paddi som får.
Sen tycker jag nog när jag läste Ps misstankar och teorier mot Q att det inte känns troligt att de sitter i lyan ihop.
oki, tack, tror att jag hänger med då
Var ledningen mindre rejäl när det stod 5-3? Eller visste Q att det skulle komma fler röster på MikaTela? Vilket gör det intressant att se att Artline röstade på MikaTela, om det nu är så att Q och Artline är ulvar så kan jag förstå Qs frustration över just min röst eftersom det då blev ännu lite svårare för ulvarna att eventuellt rädda Q. Men tre ulvar, kan det verkligen vara så få? Borde det inte vara någon mer minst? och i sådana fall vem?`TLV tidiga röständring får mig att fundera lite, hon har verkligen glidit igenom leken utan att göra något som helst väsen av sig. Visserligen kan IRL var orsaken men det får mig ändå att fundera.Snurrfian tja, tredje röst i DL1 på Habina, samt gör så jag kommer i ledningen ganska rejält mot MikaTela... just då står det 6-3 till mig ... Hm ambivalent om snurrfian. Tyckte ändå att hon hade en del vettiga inlägg idag, dock skaver det att MikaTela så bekvämt avförde henne sina teorier till DL1 ( sven-funderingarna)
Så går det att läsa det jaDet där var ju en synnerligen indiskret godförklaring av dig själv.![]()
hårklyverier men att spä på ledningen är ju att dryga ut den - eller hur?Var ledningen mindre rejäl när det stod 5-3?
Jag anar en komplott...
Skämt å sido, så känns det en aning märkligt att du frågade igår hur jag tänkte, jag svarade och fick ingen mer respons på det och så kommer det en röst "out of the blue", och min röstning igår slängde jag som sagt in i bilen, rätt åksjuk och röstade på den som betedde sig mest skumt igår och så även har fortsatt idag. Att du dessutom nästan bortförklara allt Q har gjort hitintills får mig att fundera på om ni inte är kollegor och du nu försöker rädda Q, och frågan är om Q ständiga tjat om sin jakt på kommandoran istället handlar om att hon är just kommandoran och MikaTela helt enkelt försökte rädda den "viktigare" ulven igår
eller så fick jag en fundering om MikaTela ( som ju faktiskt visade sig stämma )Det här inlägget får mig att tänka på DL1 igen.
Då hade Artline, MikaTela och Habina 3 röster vardera. Om även Artline är ulv så är Q's icke-röst nästan ännu mer logisk ifall att Q är kommandoran/ulv. Det är väldigt sällan som goda verkligen vill fälla avgörande röster i DL1 om man inte är bombsäker - då hade en röst på vem som helst förutom någon av de där tre varit mer troligt. Vi fortsätter ponera att Q är ulv - en röst på Habina hade varit utstickande utan att gagna lyan på sikt. Så då återstår att rösta på antingen Art eller MikaTela som åtminstone hade kunnat ge henne alibi.
Vad det så ni tänkte i lyan alltså
Faktum är att om du är god så borde lyan valt sitt käk bland bland dom som röstade på Mika Tela för där borde inte fåret ha röstat iallafall. Är ni båda onda blev det svårare...Sen undrar jag om man vågat sticka ut så mkt som får att helt plötsligt dra till med en tredje god kandidat när man röstar kl 21 som Jfrelin gjorde? Troligtvis inte...
Nu kanske hon röstade tidigt på en ulv i dl 1 för att signalera då hon kanske fattade att lyan inte uppfattat signalerna. Vilket dom uppenbarligen inte gjort hehe så det sätter ju Ferrari lite under lupp oxå tycker jag
som sagt tidigare varsågoda att rösta ut mig om jag ställer till det i huvudena på er- kommer ge er en hel del svar skulle jag tro....Det här inlägget får mig att tänka på DL1 igen.
Då hade Artline, MikaTela och Habina 3 röster vardera. Om även Artline är ulv så är Q's icke-röst nästan ännu mer logisk ifall att Q är kommandoran/ulv. Det är väldigt sällan som goda verkligen vill fälla avgörande röster i DL1 om man inte är bombsäker - då hade en röst på vem som helst förutom någon av de där tre varit mer troligt. Vi fortsätter ponera att Q är ulv - en röst på Habina hade varit utstickande utan att gagna lyan på sikt. Så då återstår att rösta på antingen Art eller MikaTela som åtminstone hade kunnat ge henne alibi.
eh säger du inte lite emot din egen slutsats häreftersom fåret inte borde valt att rösta på den onde av två möjliga ifall att en är ond och en är god.
eh säger du inte lite emot din egen slutsats här
Om jag är god så är det väl klart att fåret röstar på mig - eller hur?
jag tror också att det är 3 onda kvar, men var de gömmer sig... well, jag försöker bena ut det för mig själv just nu.Frågar dig med , du verkar ju fortfarande misstänksam mot mig, jag kan förstå varför iofs, men även om du tror att jag är ulv- så vilka mer bör vara det ?
Jag tror ju att det är 3 onda kvar , minst är det 2 annars har @Lobelia varit snäll mot goda sidan( om det bara skulle finnas en ond kvar alltså )
Så går det att läsa det ja
Skulle vilja se mera tankar från dig idag
![]()
Vad det så ni tänkte i lyan alltså
Faktum är att om du är god så borde lyan valt sitt käk bland bland dom som röstade på Mika Tela för där borde inte fåret ha röstat iallafall. Är ni båda onda blev det svårare...Sen undrar jag om man vågat sticka ut så mkt som får att helt plötsligt dra till med en tredje god kandidat när man röstar kl 21 som Jfrelin gjorde? Troligtvis inte...
Nu kanske hon röstade tidigt på en ulv i dl 1 för att signalera då hon kanske fattade att lyan inte uppfattat signalerna. Vilket dom uppenbarligen inte gjort hehe så det sätter ju Ferrari lite under lupp oxå tycker jag
Det fetade är en mycket intressant reflektion tycker jag!
Jfrelin röstade på Q. Och jag håller verkligen med fio, om Q är god så borde de valt att käka någon som röstade på MikaTela eftersom fåret inte borde valt att rösta på den onde av två möjliga ifall att en är ond och en är god.
ja jag ser att du jobbarjag tror också att det är 3 onda kvar, men var de gömmer sig... well, jag försöker bena ut det för mig själv just nu.
Du kanske har sett mina genomgångar jag börjat med idag? Well, där har du svaret hur jag funderar just nu. Är misstänksam mot Ferrari och Artline, men sedan är det alldeles för många jag inte har gått igenom helt så jag vet inte om det är andra som borde in på den listan istället för ngn av dem.
Alla som röstade på mig kan ju inte vara onda jag fick ju 7 röster så nej lite haltar det resonemanget.Nej, jag säger inte emot mig själv. Om du är god så borde lyan inte valt att käka en som röstade på dig för att riskera att käka fåret (som rimligen borde valt att rösta på den gode av en ond och en god)