Ja det gjorde hon lite senare, minns dock inte vad hon skrev.
@Sasse
Ja inte efter inlägget du citera men efter att hon nämnde det förasta gången
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja det gjorde hon lite senare, minns dock inte vad hon skrev.
Du var ju behjälpligJa det gjorde hon lite senare, minns dock inte vad hon skrev.
jo men om det bara är en rad eller flera borde kunna gå att berätta
utan att beskriva innehållet?
@Sasse
@Vira
@cirkus
vad det gäller
@glömmerallt
så finns det verkligen ingenting som pekar mot att hon skulle vara ond just nu
Bortsett från att hon har järnkoll på det mesta, och frågar om det som är luddigt (och i värsta fall så har tom LL fått erkänna att hon haft fel och ändra det svar denna gett tidigare)
så har hon dessutom en förmåga att se alla från alla vrår och vinklar som jag har svårt att tro att en ond skulle göra
jag tycker hon ger ett genuint intryck av att betrakta alla förutsättningslöst
så kan inte annat än hålla henne åt det goda hållet så här långt!
@Sasse@Sasse
@Vira
@cirkus
vad det gäller
@glömmerallt
så finns det verkligen ingenting som pekar mot att hon skulle vara ond just nu
Bortsett från att hon har järnkoll på det mesta, och frågar om det som är luddigt (och i värsta fall så har tom LL fått erkänna att hon haft fel och ändra det svar denna gett tidigare)
så har hon dessutom en förmåga att se alla från alla vrår och vinklar som jag har svårt att tro att en ond skulle göra
jag tycker hon ger ett genuint intryck av att betrakta alla förutsättningslöst
så kan inte annat än hålla henne åt det goda hållet så här långt!
Man blir snurrig av att fundera ut varför ulvarna valde Cirkus. Det känns som ulvarna åt pilot för att vi ska fundera på cirkus.
Men pilot verkade även säker på att LenaH var god. Undrar om hon visste det eller om ulvarna vill att vi ska tro att Pilot visste det.
Fast jag vet inte, det var väl inte LenaH som gjorde att folk röstade på Asko i stället för Q4? Det får du nog snarare skylla på att jag försökte få till i så fall med tanke på att jag kom med en sådan direkt uppmaning i tråden. Däremot så av LenaH en förklaring till att Q4 inte behövde vara god även om hon hade rätt om Asko. Oavsett LenaH:s roll ser jag det som en värdefull kommentar, även om hennes syfte med den förstås kan ha varit ont.Ang "slagit tillbaka till Q4". Det gör mig nojig över Lena. Det kändes som hon först uppmärksammade att Asko och Q4 kunde vara ulvar ihop. Då gjorde hon så att folk röstade på Asko för det kändes säkrare än Q4.
Det låter märkligt att Asko, q4 och Lena är ulvar ihop. Men om Lena också är ulv så känns det som hon offrade Asko och hoppades att Q4 skulle åka på köpet.
Men frågan är om pilot visste att Lena var god. Det kan lika gärna vara så att varken Q4 eller Lena är onda.
Men visst, hen kan ha haft info - men jag tror att det är ännu viktigare i så fall att fundera över om ulvarna trodde att Pilot hade info.
Fast jag vet inte, det var väl inte LenaH som gjorde att folk röstade på Asko i stället för Q4? Det får du nog snarare skylla på att jag försökte få till i så fall med tanke på att jag kom med en sådan direkt uppmaning i tråden. Däremot så av LenaH en förklaring till att Q4 inte behövde vara god även om hon hade rätt om Asko. Oavsett LenaH:s roll ser jag det som en värdefull kommentar, även om hennes syfte med den förstås kan ha varit ont.
Men visst, jag blev rädd ett tag att Q4 var god och Asko ond men att ulvarna skulle se LenaH:s teori som en ursäkt att rösta på Q4 i stället med Lenas teori som grund - därav mitt inlägg om att hellre rösta på Asko. Sedan om det var LenaH:s tanke eller inte tror jag är omöjligt att säga eftersom hennes teori skulle vara lika vettig att skriva för en god oavsett.
Till sist så har jag svårt att tro att Pilot visste att LenaH var god - detta eftersom hen lät lika säker på cirkus ondska, och det är inte sannolikt att hen som bybo hade så mycket info så tidigt. Då tror jag mer att Pilot har som skrivsätt att låta säker. Men visst, hen kan ha haft info - men jag tror att det är ännu viktigare i så fall att fundera över om ulvarna trodde att Pilot hade info.
ok ang Pilot
Hon har inte varit särskilt aktiv, och hennes röstmotiveringar har varit röriga, långsökta och ändå väldigt bestämda?
Jag funderar över att hon la enda rösten på Asko ( som visade sig vara ond) i DL1
Jag funderar också över att hon röstade på cirkus i DL2
1 En slutsats kan vara att hon kanske träffat rätt två ggr?
2 En annan att ulvarna också hoppas att vi ska dra slutsats ett och därmed misstänkliggöra Cirkus
3 Ytterligare en till slutsats kan vara att ulvarna räknar med att vi går på slutsats nr 2 och därmed att slutsats 1 ändå stämmer (eh blev det begripligt?)
4. Det var helt enkelt ett säkert käk, för tror inte ulvarna trodde Pilot var Diamanda, för de vill ju inte råka käka henne
Jag tolkade det som att många (bland annat du) som efter Lenas kommentar också började tro att Asko och Q4 kunde vara onda ihop men att det var säkrare att rösta på asko eftersom Q4 kunde vara en god som visste något.
Det skulle gå ihop i din teori med så mycket info om Q4 var siare och om så mycket spioninfo fanns att det räckte för att avgöra om någon var god eller ond. Men det känns för mig mer sannolikt att Pilot har för vana att låta tvärsäker.Snurrig var rätta ordet! Det jag funderar över Pilot (och det kanske hunnits skrivas redan, håller på att läsa) hur hon kunde uttrycka sig så säkert kring 2 personer. Jag hade förstått det om hon tex visat sig vara siare då kunde hon väl både siat och fått ett paket. Men när hon nu var bybo så borde hon väl inte haft 2 informationer sas. Om hon nu inte både fått paket och spioninfon? Samtidigt beror det ju också lite på vad man ska tro om Q4. Om man tänker som LenaHs teori ang. att Asko och Q4 sitter i lyan ihop, då skulle ju Pilot kunnat få både paket och spioninfo antar jag. Men om Q4 inte sitter i lyan med Asko. Så borde Q4 haft någon slags information iom. den tidiga rösten som inte alls är likt henne..och då finns det väl inte tillräckligt med information kvar till Pilot - att kunna vara säker på både LenaH och cirkus.
Jag blir bara förvirrad när jag funderar på det. Vet inte hur man ska tolka det Pilot skrivit. Ska kika hennes teorier kring LenaH och cirkus.
Så tolkade jag det också. Var det inte LenaH som skrev att hon tyckte att Asko kändes säkrare att rösta på eftersom hon var osäker om Q4 var god med info eller ond?!
Fast jag vet inte, det var väl inte LenaH som gjorde att folk röstade på Asko i stället för Q4? Det får du nog snarare skylla på att jag försökte få till i så fall med tanke på att jag kom med en sådan direkt uppmaning i tråden. Däremot så av LenaH en förklaring till att Q4 inte behövde vara god även om hon hade rätt om Asko. Oavsett LenaH:s roll ser jag det som en värdefull kommentar, även om hennes syfte med den förstås kan ha varit ont.
Men visst, jag blev rädd ett tag att Q4 var god och Asko ond men att ulvarna skulle se LenaH:s teori som en ursäkt att rösta på Q4 i stället med Lenas teori som grund - därav mitt inlägg om att hellre rösta på Asko. Sedan om det var LenaH:s tanke eller inte tror jag är omöjligt att säga eftersom hennes teori skulle vara lika vettig att skriva för en god oavsett.
Till sist så har jag svårt att tro att Pilot visste att LenaH var god - detta eftersom hen lät lika säker på cirkus ondska, och det är inte sannolikt att hen som bybo hade så mycket info så tidigt. Då tror jag mer att Pilot har som skrivsätt att låta säker. Men visst, hen kan ha haft info - men jag tror att det är ännu viktigare i så fall att fundera över om ulvarna trodde att Pilot hade info.
Jag tolkade @LenaH mer att asko var ett bättre val eftersom teorin om Q byggde på att asko var ond.
Är Pilot en ny deltagare eller en ny gammal? Vilka har lekt med henne förut i sådanfall?
Det skulle gå ihop i din teori med så mycket info om Q4 var siare och om så mycket spioninfo fanns att det räckte för att avgöra om någon var god eller ond. Men det känns för mig mer sannolikt att Pilot har för vana att låta tvärsäker.