Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
jag reagerar på denna rösten
inte för att den är på mig utan mer
att hon nästan verkar
vilja bli utröstad?
"fixar inte ens att formulera ett försvar till mig själv"....?
kan det vara att hon vill hindra en annan lyamedlem att åka ut,
jag undrar jag!
Lite så känner jag också, och jag gissar att lyan var nöjd med att det gick åt en annan god istället och gjorde inget åt saken.
Citerar mig själv från tidigare idag:
Jag är övertygad om att Q röstade på Asko pga någon form av specialinformation. Hur den här specialinformationen ser ut är ju svårt att veta. Är det för att hon är ulv, har en förmåga eller fått någon information är svårt att veta.
Men med tanke på hur lite det fanns att gå på när det kommer till Asko så blev jag väldigt förvånad över den rösten. (Och jag var ju inte den enda) Q brukar alltid ha omfattande teorier och det här var så korthugget och så olikt Q det bara kan vara.
Så denna gången valde jag att hänga på Q och rösta på Asko.
Var övertygad om att Q visste något om Asko.
Men givetvis kan hon fortfarande vara en ulv som luras.
Tror det även finns mer om det i något annat inlägg jag skrivit under dagen.
Det jag funderar på om cirkus är att hon verkar inne på att Qs extrainformation kommer från ett bevittnande. Två gånger i två olika meddelanden tar hon upp det.
Det är bara två som kan veta att Qs information kom från ett bevittnande (bortsett från Q själv). Brevbäraren själv och så ulvarna.
Men varför skulle Pilot gå på cirkus så hårt igår? Hittade ingen riktig bra anledning så jag började funder på om Pilot också hade extrainformation. Kunde det vara så att Pilot visste att Cirkus var ond?
Det skulle också förklara varför Pilot blev käkad. Nämligen hennes starka övertygelse att Cirkus var ond. Detta kanske fick ulvarna att misstänks att Pilot var en god med starka krafter.
Luddig teori. Jag vet. Men det verkar inte som om starka teorier är min starka sida.
@Tora
Du skriver väldigt säkert att jag påstår att q4 fått extrainfo.
"Det jag funderar på om cirkus är att hon verkar inne på att Qs extrainformation kommer från ett bevittnande"
Jag har inte någonstans påstått att q4 HAR fått extrainfo, jag har påvisat möjligheten och vilka paket som skulle kunnat ge henne möjlighet till att veta om Askos roll . Inget annat - däremot så skriver du nästan i sten att q4 har extrainfo. Kan du förklara hur du menar med det fetade.
Jag får nog rösta på Snurrfian idag igen. Hon känns mest ond. De andra är mer kanske.
Artline röstar på snurrfian.
Samma teorier som tidigare (bland annat gårdagens röst)
jag gissar att lyan var nöjd med att det gick åt en annan god istället och gjorde inget åt saken.
Det här är inte okej enligt reglerna tror jagteorin behöver finnas i röstinlägget för att räknas
För rösten på mammas och att kanske för sa sigJag får nog rösta på Snurrfian idag igen. Hon känns mest ond. De andra är mer kanske.
Artline röstar på snurrfian.
Samma teorier som tidigare (bland annat gårdagens röst)
Jaså? Jag har alltid trott att det varit okej att rösta med tidigare teorier som motiveringStämmer @Artline