Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
nja jag trorJaså? Jag har alltid trott att det varit okej att rösta med tidigare teorier som motivering![]()
Jaså? Jag har alltid trott att det varit okej att rösta med tidigare teorier som motivering![]()
*Röster läggs i fetstil typ "Monstermom röstar på Myrten". Röster får ändras fram till deadline. Röstinlägget ska innehålla motivering, det är inte OK att rösta på deadline och säga att motivering följer. Det accepteras heller inte att rösta och säga "enligt tidigare teorier", minst en teori ska finnas i samma inlägg.
nja jag tror
det kan vara en kupp av lyan jag!
att ogiltigförklara en röst på snurrfian så stackars Tora ska åka
för jag tror INTE hon är ond alls!
det har tom stått skrivet TYDLIGT att det inte är godkäntSå har det varit i de tidigare lekar jag varit med i men LL styrde upp det rätt hårt i början.![]()
nja jag tror
jag är efter detta övertygad om att Tora är god!Nej, det står i början av leken i reglerna. Jag är också tveksam till om Tora är ond men det är tyvärr så.
Fast hade inte lyan påpekat det för @Artline då? Det var ju 10 minuter från hennes röst till DL.nja jag tror
jag överlämnar åt LLMen vore det inte regelbrott? Man får inte strunta i att rösta då borde en felaktig röst vara lika fel.
nej jag tror ju att ArtlineFast hade inte lyan påpekat det för @Artline då? Det var ju 10 minuter från hennes röst till DL.
Så kan det absolut varaJag tror inte att det skulle gjort med flit. Det här är ju en lek, varför medvetet bryta mot reglerna?
jag är efter detta övertygad om att Tora är god!
Jaså? Jag har alltid trott att det varit okej att rösta med tidigare teorier som motivering![]()
Varför det? Menar du att alla som röstade på Tora är onda då med samma logik?jag är efter detta övertygad om att Tora är god!
nja jag tror
Jo jag såg det nu när jag kollade...Det brukar det vara i normalfalet men inte i den här leken står tydligt i reglerna och @Monstermom har dessutom påmint oss senare.
Jättetråkigt tråkigt om du missat det men det är nog du som varit ouppmärksam.