En midsommarnatts mardröm (ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
*Röster läggs i fetstil typ "Monstermom röstar på Myrten". Röster får ändras fram till deadline. Röstinlägget ska innehålla motivering, det är inte OK att rösta på deadline och säga att motivering följer. Det accepteras heller inte att rösta och säga "enligt tidigare teorier", minst en teori ska finnas i samma inlägg.

Detta hade jag missat. För jag trodde man fick det.

nja jag tror
det kan vara en kupp av lyan jag!
att ogiltigförklara en röst på snurrfian så stackars Tora ska åka
för jag tror INTE hon är ond alls!

det har tom stått skrivet TYDLIGT att det inte är godkänt
så köper inte den förklaringen
@Artline

Men va, tror du på allvar att lyan medvetet begår regelbrott för att vinna? :confused: Jag har aldrig någonsin varit med om nåt sånt, och bara att det läggs fram som teori tycker jag är lite skrämmande.

Lika lite som jag tror att någon skulle skylla på tidsbrist utan att det stämmer, tror jag att någon skulle missa en röst medvetet eller begå annat regelbrott för att vinna. Trist att sånt över huvud taget ska dras upp som teorier.

Det brukar det vara i normalfalet men inte i den här leken står tydligt i reglerna och @Monstermom har dessutom påmint oss senare.

Jättetråkigt tråkigt om du missat det men det är nog du som varit ouppmärksam.
Jo jag såg det nu när jag kollade...

Ett inlägg som jag läste snabbt för att jag inte hade tid och som jag trodde inte skulle stå något nytt (ingen kritik mot monster)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 547
Senast: qitis
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
18 013
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
14 840
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 129
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V