Jag kan faktiskt fortfarande inte se varför min röst på dig var så konstig. Jag reagerade på dig före utröstningen av Asko, eftersom jag tyckte att du verkade vilja ha det till att det var osannolikt att Q4 hade någon specialinfo vilket fick mig att undra om du vid den tidpunkten ville styra röstningen från Asko till Q4. Sedan var det motiveringen mot Koppen DL1, som jag inte heller tyckte kändes bra. Det var inga starka misstankar, men det var något som fick mig att placera dig lite mer åt det misstänkta hållet. Sedan kom käket av Pilot, som så tydligt hade pekat ut dig. Det kan naturligtvis mycket väl ha varit så att ulvarna käkade Pilot för att luras, men OM du är ulv så skulle Pilot vara det självklara käket den natten pga risken för siare samt att det nog inte var så sannolikt att Pilot var skyddad den natten eftersom hen inte hade varit så aktiv. Detta ihop med min tidigare misstanke fick mig att välja dig igår.
Det kan absolut hända att det är fel och att ulvarna försökte luras - jag blir om inte annat fundersam över att det inte är så många andra som verkar misstänka dig - men det var absolut det starkaste jag hade att gå på igår.