Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Naturligtvis, men nu var det ju Tora, en person, jag skrev om, så då är det väl inte så konstigt? Det är ju såklart lika illa vem som än åker ut om personen är god.
Tycker dock att det är märkligt och motstävigt med att tidigare tycka att cirklarna borde vidgas och inte bara titta på de få som varit misstänka hittills.
Dessutom har hon inte lagt till nånting alls. Jag tycker det är lite för billigt.
Meddelande från LL!
@Sasse kämpar vidare med sina baskelusker (vet hur det känns, krya på dig!), så vi taggar in en ny spelare på plan! Alla gängkramar @Matmissbrukaren så fort hon syns till, så hon vet vad vi är för ena typer! Hon tar alltså över rollen som... hahaha, det trodde ni va! Ånä, fullt så trött är jag inte!
Välkommen @Matmissbrukaren !![]()
Inte så många som misstänker cirkus? Jag tycker cirkus blivit ordentligt ifrågasatt jämfört med många andra. Bland annat du själv glider ju obemärkt förbi, man kan ju fråga sig varför? Och var det inte du som höll med @cirkus om att vidga vyerna?
Synd att du ska iväg, för jag är intresserad av veta varför du tror att ulvarna kan ha trott att pilot visste något. Vad skulle ulvarna ha trott?
Det är väl tur jag följt leken i det tysta så behöver jag inte läsa om alltihopa
Men får kika över allt en snabbis nu när popcornen står på bänken![]()
Jo men isåfall känns det väl inte bra att rösta överhuvudtaget? Eller?
Jag tror att hennes tanke bygger på att ulvarna trodde att Pilot var siare och hade siat mig. Det skulle ju stämma bra om 1. Pilot var siare 2. jag var ond.
Grejen är ju att Pilot var ju inte siare visade det sig.
Jag är säker på att ulvarna käkade Pilot och på så sätt ville misstänkliggöra mig. Så antingen är Vira ond och försöker lansera denna teorin ännu mer. Eller så är hon en god som går i deras fälla
Men om man tror mer på att personen är ond än god känns det ju bättre.det är ju inte så ofta man vet.
Men Tora börjar vicka över åt andra hållet för mig, alltså känns det inte bra att rösta på henne idag
Nu måste jag sluta gömma mig på toan![]()
Jag tycker det är ruskigt svårt.
Alldeles för många spelare glider förbi (mig) utan att göra något anmärkningsvärt.
@cirkus sticker ut lite, dels motsträvigheten att anse att Q hade fått specialinfo, dels i största allmänhet.
För om cirkus var i lyan så borde hon just ha följt det spåret och propsat på att Q inte skulle ha fått info men istället röstade hon på Snurris. Men hon kan lika gärna varit en god som var osäker och därför la rösten där hon tyckte den hörde hemma (och det gjorde den ju) men det säger inget om hennes roll. Cirkus = vet ej.
@Mammas tycker jag gjort det lite lätt för sig, antagligen pga tidsbrist, men det gör att jag har svårt att placera henne. Hon visade sig ha rätt om Snurrfian men det känns mer som tur än något annat. Hon fastnade för en groda (som inte var speciellt grov i mina ögon) och blev kvar där. Övertygelsen om Snurris säger , precis som i cirkus' fall inget om hennes egen roll.
Rösten och teorin på mig idag tycker jag är väldigt svag, hon grundar den på ett citat av mig igår och diskussioner om hur ulvarna väljer käk tycker jag vi är flera som luftat.
Dock vet jag inte om det gör henne ond eller insnöad god.
Varför börjar hon vicka åt andra hållet för dig?Men om man tror mer på att personen är ond än god känns det ju bättre.det är ju inte så ofta man vet.
Men Tora börjar vicka över åt andra hållet för mig, alltså känns det inte bra att rösta på henne idag
Nu måste jag sluta gömma mig på toan![]()
Du, det gäller ALLA spelare just nu!! Jag har ingen bestämd åsikt om någon.Det är lite roligt att du med de två spelare du tar upp kommer fram till att du inte vet.
Jag känner mig lite så jag också när jag sitter och funderar på folk![]()
'Du, det gäller ALLA spelare just nu!! Jag har ingen bestämd åsikt om någon.![]()
Deadline är 22 idag också va?