En riktigt rälig unge

Status
Stängd för vidare inlägg.
C

CarolaLind

Har jag. Lite för mkt fantasi och humor i min smak.. :devil:

i alla fall när hon driver med mig... :angel:

Titta mamma jag har gjort en teckning till dig! Säger hon finurligt

Mamma1.JPG


Moa 6 år, inte len att tas med... :D
 
Sv: En riktigt rälig unge

Rälig, jag tycker det verkar som dottern har en rejäl skopa humor!!!!.

Den teckningen skulle jag rama in och sätta upp!!!
 
Sv: En riktigt rälig unge

Den var ju riktigt bra gjord ju :love:

Min unge var däremot rälig idag som vägrade komma upp ur bassängen efter simskolan (för 5:e gången). Jag hotar med att hoppa ner och hämta henne men eftersom jag stod med kläderna på mig så trodde hon inte på detta. Denna mamman skiter i att hon har kläder på sig och går i bassängen och hämtar sin dotter som just då bestämt sig för att vara 3 år och inte dom snart 8 år hon är.
Denna mamman fick gå hem blöt och dottern fick sluta simskola och inte börja förrens till sommaren igen :devil:
Denna mamman anser att det är viktiga saker när det handlar om vatten och att barn då skall lyda. Vissa saker är förhandlingsbara medans vissa är av så allvarlig sort att jag anser att det förhandlar man inte om.
Dottern visste innan vi åkte till simskolan att hon bara fick bada en liten stund efter simskolan och dottern visste att mamman inte orkade mer men hennes önskan att leka med kompis var högre. Dessvärre för dottern så ansåg inte mamman det så idag har X antal personer på Ugglebadet sett Stollan bada med kläderna på :angel:

Ge mig bara några veckor så kan jag skratta åt elendet ;)
Jag skall tom skriva ner hela händelsen för att spara och ta fram när min dotters framtida barn är räliga för att påminna henne hur hon själv var som barn :p
 
Sv: En riktigt rälig unge

Stollan skrev:
Den var ju riktigt bra gjord ju :love:

Min unge var däremot rälig idag som vägrade komma upp ur bassängen efter simskolan (för 5:e gången). Jag hotar med att hoppa ner och hämta henne men eftersom jag stod med kläderna på mig så trodde hon inte på detta. Denna mamman skiter i att hon har kläder på sig och går i bassängen och hämtar sin dotter som just då bestämt sig för att vara 3 år och inte dom snart 8 år hon är.
Denna mamman fick gå hem blöt och dottern fick sluta simskola och inte börja förrens till sommaren igen :devil:
Denna mamman anser att det är viktiga saker när det handlar om vatten och att barn då skall lyda. Vissa saker är förhandlingsbara medans vissa är av så allvarlig sort att jag anser att det förhandlar man inte om.
Dottern visste innan vi åkte till simskolan att hon bara fick bada en liten stund efter simskolan och dottern visste att mamman inte orkade mer men hennes önskan att leka med kompis var högre. Dessvärre för dottern så ansåg inte mamman det så idag har X antal personer på Ugglebadet sett Stollan bada med kläderna på :angel:

Ge mig bara några veckor så kan jag skratta åt elendet ;)
Jag skall tom skriva ner hela händelsen för att spara och ta fram när min dotters framtida barn är räliga för att påminna henne hur hon själv var som barn :p


:rofl:

Jag säger bara, vänta tills ni blir tonåringar, såå mkt pinsamheter jag ska presentera för era vänner då...hämnden är LJUV... :devil:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
11 377
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 013
Senast: jemeni
·
  • Artikel
Dagbok Ska jag vara ärlig så har 2023 varit ett riktigt skitår. Första kvartalet var ju åt pipsvängen redan från början med en fin vän som...
Svar
6
· Visningar
1 418
Senast: astronaut
·
Hemmet Läste en tråd på Facebook om någon som köpt en grillpanna på Erikshjälpen, rengjort, oljat in och fått jättefin. Nu var det inte...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
5 913
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp