En stockholmsresa senare

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har varit en sväng till Stockholm. Nu är jag trött men mest tom. Jag känner mig helt avstängd egentligen. Kanske skulle jag behöva en kram men det funkar inte riktigt att krama sig själv.

Jag vet inte vad jag vill ha sagt med det här. Kanske visa att jag finns trots att jag känner mig ihålig.
 

Jag har varit en sväng till Stockholm. Nu är jag trött men mest tom. Jag känner mig helt avstängd egentligen. Kanske skulle jag behöva en kram men det funkar inte riktigt att krama sig själv.

Jag vet inte vad jag vill ha sagt med det här. Kanske visa att jag finns trots att jag känner mig ihålig.

Kram härifrån med. Vi får hjälpas åt att synas och se varandra. Jag är i början av en resa jag inte är van med. Men kanske borde ha fått hjälp att köpa biljett till tidigare, eftersom jag inte sett den komma själv...

Resan från station Depression till station Mig Själv.
 
Jag har varit en sväng till Stockholm. Nu är jag trött men mest tom. Jag känner mig helt avstängd egentligen. Kanske skulle jag behöva en kram men det funkar inte riktigt att krama sig själv.

Jag vet inte vad jag vill ha sagt med det här. Kanske visa att jag finns trots att jag känner mig ihålig.
:heart
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Har tänkt nu i mer än en vecka att jag behöver gå och storhandla men kommer inte iväg. Känner mig så trött, både i kropp och hjärna, så...
Svar
1
· Visningar
346
Senast: Rosett
·
  • Artikel
Dagbok Håller på att vänja in mig på ny medicin och mår sådär helt ärligt. Vet att det kan ta några veckor men det känns som jag har fått typ...
Svar
0
· Visningar
483
Senast: miumiu
·
L
  • Artikel
Dagbok Som kanske många vet så har jag gjort slut med min pojkvän 💔 Eller ja min föredetta pojkvän. Men jag kommer kalla han för T nu. Och...
Svar
12
· Visningar
1 193
Senast: Pratsch
·
  • Artikel
Dagbok Är det möjligt att ta sig ur en depression? Klart det är ... Men det känns rätt tröstlöst. Jag har varit inne i en rätt djup depression...
Svar
18
· Visningar
1 502
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Rallylydnad
  • Hundrädda
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp