En stockholmsresa senare

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har varit en sväng till Stockholm. Nu är jag trött men mest tom. Jag känner mig helt avstängd egentligen. Kanske skulle jag behöva en kram men det funkar inte riktigt att krama sig själv.

Jag vet inte vad jag vill ha sagt med det här. Kanske visa att jag finns trots att jag känner mig ihålig.

Jag har varit en sväng till Stockholm. Nu är jag trött men mest tom. Jag känner mig helt avstängd egentligen. Kanske skulle jag behöva en kram men det funkar inte riktigt att krama sig själv.

Jag vet inte vad jag vill ha sagt med det här. Kanske visa att jag finns trots att jag känner mig ihålig.

Kram härifrån med. Vi får hjälpas åt att synas och se varandra. Jag är i början av en resa jag inte är van med. Men kanske borde ha fått hjälp att köpa biljett till tidigare, eftersom jag inte sett den komma själv...

Resan från station Depression till station Mig Själv.

:heart

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Det här med kramar?
  • Ofrivillig ensamhet
  • Kärlek. Hjärnan.
  • Vägskäl

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn